zondag 5 april 2015

Het betoverde woud !

Wisten jullie dat Johanna Basford naast het boek Mijn geheime tuin,
 Nog een boek heeft uitgebracht?

Het boek : Het betoverde woud ..




 Wauwww wat staan  daar mooie platen in...

Het papier is ook van ander kwaliteit.. en geschikt voor zowel potlood als stift

Helemaal mijn boek ..... het was mijn bedoeling om voor aan in het boek te beginnen ... de eerste plaat die ik ook deed was het kompas
en dik tevree over het resultaat




..Het was mijn bedoeling om de tweede plaat uit het boek te kleuren maar al snel viel mijn keus op de kikker......ergens midden in het boek...

Het papier is vrij glad waardoor je mooie effecten kan creeren
De keren dat ik in dit boek kleurde heb ik verschillende matrialen gebruikt  en van verschillende merken  bruynzeel kleurpotloden, color peps ... Derwent colorsoft ... en stabilo 68/88. en gelpennen

De boeken van Johanna Basford zijn onder ander te koop bij Bol.com  The read shop




Fijne paasdagen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten