maandag 25 mei 2015

Gastreview Het Enige Echte XENOS Mandala Kleurboek



Ik, Harmke, ben gevraagd om een blog te schrijven over mijn ervaringen met Het Enige Echte Xenos Mandala Kleurboek .
Het zijn mooie mandala-patronen om te kleuren. Je kunt er al je creatieve creaties in kwijt door verschillende kleuren te combineren. Het is een echte aanrader om het boek te kopen.
Om de prijs hoef je het niet te laten: € 8,95. Voor 35 bladzijden met 70 mandala’s is dat niet duur.


Ik kleur met STABILO 68-pennen en stiften, en gelpennen van Action en Wibra.
Het papier van het boek is best goed van kwaliteit. Soms drukt het een heel klein beetje door. Maar dit is niet ernstig.
Het is voor mij een ontspannend gebeuren, en geeft mij veel rust.








in de web-shop van xenos is nog meer op dit gebied te vinden: een kleuragenda, en een vakantiekleurboek-voor-volwassenen bijvoorbeeld.



Harmke ik wil jou even via deze weg bedanken voor het schrijven van je blog ... Dank je wel!!


Wil jij net als Harmke ook wel een keer een review schrijven over een kleurboek waarover nog niet geschreven is en jou ervaringen delen met anderen?   neem dan gerust per  facebook van PerfectSweetColors  of via Het contact formulier op deze pagina even contact op :)

Ook is er inmiddels een leuke win  like en deel actie op de facebook  Van PerfectSweetColors
lees daar meer over op onze facebook site




Geen opmerkingen:

Een reactie posten