zondag 31 mei 2015

Het Derde Enige Echte Mandala kleurboek !



Ook dit boek mocht ik reviewen van  BBNC uitgevers
Ik had deel 1 en 2 al in mijn bezit ... en was ook heel blij dat er sprake was van dat
Het Derde Enige Echte Mandala Kleurboek  snel uit zou komen... en wat kan wachten dan lang duren.....



Het boek is net als de vorige delen 30 bij 30cm lekker groot dus!
en kwa kwaliteit papier denk ik wel dat het het zelfde is als de overige delen..
En dat bevalt me prima...



Er staan veel mooie mandala,s in met veel afwisseling van priegel tot groffer
en tuurlijk zag ik ook wel wat minder leuke mandala,s er tussen zitten, Of mandala,s waarvan ik echt niet weet wat ik daarvan moet maken...
maar ach dik 70 kleurplaten...Dan is het toch ook te verwachten dat er een keer een minder leuke tussen zit?






Ben eerst met een mandala begonnen waarvan ik ook echt niet wist wat ik er mee moest Omdat het van die mega dikke lijnen waren ... Heb hiervoor 2 kleuren paars 1 kleur blauw en 1 roze gebruikt.. . Ookal was ik best wat onzeker of het wel wat zou worden... Vind ik  het resultaat wel heel leuk geworden..









De 2e plaat die ik uit had gezocht om te kleuren was wat moeilijker.Maar toch wel heel leuk om te doen .. al had ik niet gedacht dat ik ooit rood zwart/grijs kwa kleur voor een mandala zou uitkiezen ...Maar ben toch weer heel blij met het resultaat....






Kortom een super leuk boek! Met voor mij verassende wendingen..



Al kijk ik nu ook wel stiekem uit naar deel 4











Het derde enige echte mandala kleurboek is onder andere te koop bij :webshop BBNC en
Bol.com... en de lokale boekhandels ... Het boek kost net als de overige delen 12,50




Facebook like pagina :PerfectSweetColors

Geen opmerkingen:

Een reactie posten