woensdag 20 mei 2015

Het Vijfde Enige Echte Kleurboek Voor Volwassenen !

Ook stuurde BBNC uitgevers mij  Het Vijfde Enige echte Kleurboek voor Volwassenen..
Vond de kaft van het boek direct al mooi ... Kwa kleur en uitstraling..Vond ik hem er super aantrekkelijk uitzien ook toen ik het boek nog niet had . Er staan veel mooie afwisselende platen in....


Bijschrift toevoegen
De eerste plaat waar ik aan begon Was een plaat met een grote bloem... Ik zag hem direct al voor me in de kleuren paars en roze.... Ik heb voor de deze plaat de Derwent colorsoft kleurpotloden gebruikt... En de doezelaars met geurloze Terpentine.... En het werkte prima! ...
op deze foto zie je dus dat ik hem lichtjes heb ingekleurd 


Later ben ik met Gelpennen aan de slag gegaan ..allemaal cirkels en in NEON kleurtjes gekleurd

Het was de bedoeling om een patroon te maken maar ik  ging bij de 2e kleur al de mist in ...Dus heb daarna maar gewoon ervan gemaakt wat ik er van kon maken ... Ach en de cirkels vond ik wel een uitdaging ... Want normaal gesproken mijd ik dit soort platen juist... Maar uiteindelijk vond ik het resultaat juist wel leuk.. en de gelpennen drukten niet door... Dus ook gelpennen zijn dus geschikt voor dit boek ....


                                                                                                     



Ach en mijn laatste plaat voor deze revieuw... Dacht even een keer wat anders te pakken dan stabilo..dus heb mijn Docrafts Artsite watercolour dual tip gebruikt... Het is dus een dubbele plaat en heb besloten om maar 1 zijde hiervan te doen ... T was een vlotte plaat maar vond zelf deze stiften hier niet prettig in werken ..


Voor de rest vind ik het een super fijn boek waarvan ik denk dat ik er nog veel plezier aan ga hebben.. veel verschillende platen.. van priegel tot groffer werk .... Het is dus echt een aanrader!






Het Vijfde Enige Echte Kleurboek Voor Volwassenen is oa te koop bij de lokale boekhandels en
http://www.bol.com/nl/p/het-vijfde-enige-echte-kleurboek-voor-volwassenen/9200000040332205/


Productinformatie

Redactie N. Neven
Taal Nederlands
Gewicht 380,00 gram
Druk 1
ISBN10 9045317990
ISBN13 9789045317991
Product breedte 170 mm
Product hoogte 13 mm
Product lengte 250 mm




Geen opmerkingen:

Een reactie posten