vrijdag 29 mei 2015

Het Zendoodle kleurboek uitgeverij Akasha


Een aantal dagen terug kreeg ik van Uitgeverij Akasha Het Zendoodle kleurboek van Emy van Schaik thuisgestuurd..
Wauwww wat een prachtig boek Heel erg bedankt Uitgeverij Akasha dat ik dit boek mag reviewen













voorbeeld pagina uit het boek 
Het boek is A4 formaat en er staan afwisselende zendoodle,s in ...
Zelf had ik nog nooit een zendoodle gekleurd maar vond de platen die er in staan direct al uitnodigend om te beginnen met kleuren, Aangezien ik verder nog geen ervaring heb met een zendoodle kleuren vind ik het super handig dat er een aantal voorbeelden van gekleurde zendoodle,s
in het boek staan.
Het leuke aan dit kleurboek is dat de kleurplaten enkel gedrukt zijn...
dus je hoeft niet bang te zijn bij het doordrukken van stift dat je kleurplaat aan de andere kant word verknald ...
Dus je kan er met verschillende matrialen in werken ..
gekleurd met Maped colorpeps 





Ik ben direct aan de slag gegaan met mijn Maped colorpeps. En heb er geen problemen mee ondervonden..


Later heb ik nog een plaat gekleurd met mijn stabilo aquacolors  en later bewerkt met een kwast en
water ..Dit ging ook prima!










Al met al een super leuk boek...
Die ik iedereen aanbeveel.. Ook als je nog nooit een Zendoodle hebt gekleurd....

Het Zendoodle kleurboek is oa te koop bij: Bol.com  voor 17,50



Het boek betstaat uit 104 paginas dus lekker lang plezier
wat mij vooral beviel was dat je geen dagen met een plaat bezig bent..
enkele uurtjes en je hebt wat moois..

Uitgeverij heeft nog meer Kleurboeken uitgegeven neem gerust eens een kijkje op hun website uitgeverij Akasha

of hun facebook pagina: Facebook pagina Uitgeverij Akasha






Geen opmerkingen:

Een reactie posten