maandag 25 mei 2015

Mijn Wonderlijke Wereld - Masja !

Ook mag ik een review schrijven over het boek Mijn Wonderlijke Wereld
van Masja Mijn eerste indruk was Dat dit een heel mooi boek was
Deel 1 Nature/romance Heb ik toen ik net kleurde gewonnen ... maar dit boek vind ik toch de topper!!

De uitstraling van de kaft van het boek vind ik super mooi afgewerkt met dat groen en goud... En maar liefst 46 pagina,s om te kleuren.. en dat voor maar 5,99
De platen die er instaan varieren van bloemen, dieren tot mandala,s ...



De platen die er in staan trokken direct mijn aandacht
Ben ook direct met de schildpad begonnen Ik heb hiervoor gekozen om met de Derwent colorsoft te kleuren en dat weer uit te doezelen met een doezelaar en geurloze terpentine ....

 Op de linker foto is goed te zien Dat ik hem eerst lichtjes heb ingekleurd en daarna heb gedoezeld















Ik vond het kleuren met de derwent colorsoft
en het doezelen prima in dit boek werken
Het papier is van goede kwaliteit waardoor hij goed geschikt is voor kleurpotloden maar ook pastelkrijt ( gebruikt voor de achtergrond)  werkte prima




Uiteindelijk heb ik nog een plaat gekleurd met de stabilo 88/68 ook dit werkte fijn in het boek. Hier en daar wat glitter gelpen gebruikt .. en hij drukte vrijwel niet door...Vond de kleurplaten die ik tot nu toe heb gedaan super leuk om te doen .. En Zal hier ook zeker vaker in kleuren


Ook mocht ik van masja een kleurboek verloten onder de likers en delers op  facebookpagina PerfectSweetColors

Dus wil jij Dit mooie boek Mijn Wonderlijke Wereld van Masja winnen? like mijn pagina PerfectSweetColors En deel het desbetreffende bericht openbaar! En wie weet kan jij binnenkort in dit boek aan de gang!







Masja heeft ook een leuke facebook pagina MasjasArtwork zo kun je altijd op de hoogte gehouden worden van haar boeken en like en win acties en natuurlijk mag je hier ook je mooie creaties insturen.

Ook heeft masja een webshop Waar je het boek van haar kan bestellen  masjaswebshop Het boek kost 5,99 en telt maar liefst 46 pagina,s om te kleuren...
In haar webshop Staan ook nog een aantal andere leuke boeken echt even de moeite waard om een kijkje te nemen


Like en deel actie : PerfectSweetColors
Facebookpagina :   MasjasArtwork
Webshop  Masja  : masjaswebshop.nl










Geen opmerkingen:

Een reactie posten