zaterdag 27 juni 2015

Akasha Mandalakleurboek -uitgeverij Akasha

Ook mocht ik het Akasha Mandalakleurboek reviewen van Uitgeverij Akasha  Dank jullie wel




Toen ik het boek doorbladerde kwam ik hele leuke kleurplaten tegen en ben er ook direct mee aan de gang gegaan
Het is een erg mooi boek om in bezig te zijn  en er staan veelzijdige kleurplaten in... voor ieder wat wils!







De boeken wat uitgeverij Akasha heeft uitgebracht bestaan volgens mij allemaal uit kleurplaten die enkelzijdig gedrukt zijn..
Dus voor ieder kleurproduct volgens mij wel geschikt.
de kleurplaten die ik heb gekleurd zijn met stift en kleurpotloden en beide werkten weer heel goed op het papier.
Het is een heel leuk boek..die ik ook iedere Mandala liefhebber aanraad..








 De info Wat op uitgeverij Akasha hun site staat is het volgende:

Het Akasha Mandalakleurboek biedt een grote verscheidenheid aan in te kleuren mandala’s.
Achttien mandalaliefhebbers, van wie een boek op het gebied van de mandala door Uitgeverij Akasha  is uitgegeven,
hebben hun bijdrage aan dit boek geleverd.
De variatie in mandala’s die hierdoor is ontstaan,
maakt het kleuren extra leuk en is bovendien een mogelijkheid om kennis te maken met zeer verschillende stijlen.




Het Akasha Mandalakleurboek is onder andere te koop bij de  Webshop uitgeverij Akasha voor 14,90

Ook is dit boek te vinden bij de kleurboekenwinkel






1 opmerking: