vrijdag 12 juni 2015

De enige echte verjaardagskleurkalender - BBNC uitgevers

Ook mocht ik De enige echte verjaardagskleurkalender reviewen van BBNC uitgevers,Dank jullie wel.


Mijneerste indruk was best positief  over het papier.. het is vrij dik en denk niet dat je er 1,2,3 door heen gaat met stift of dergelijke.
maar helaas trokken mij de platen niet zo.. Ben meer seizoens-gebonden.. En dat had ik ook meer van deze kalender verwacht.Deze platen zijn op zich wel leuk maar er staan ook veel in waarvan ik bij voorbaat al dacht hier begin ik nooit aan,Of kon er niet echt van maken wat het juist voor moest stellen
Vandaar ik heb besloten om iemand anders de review te laten schrijven.







Hierbij een kort verslagje van Angelina

Hallo Jacqueline heeft mij gevraagd om De enige echte kleurkalender voor jullie te reviewen
Zelf wou ze er niet aan beginnen omdat de platen haar niet trokken,
Ik vond de kalender direct al heel leuk en heb 3 platen gekleurd 2 met stabilo en 1 met potlood gecombineerd met stift en gelpennen,










Het papier is heel dik en volgens mij wel geschikt voor veel kleur spullen.
ik heb veel plezier gehad aan de platen die ik tot nu toe heb gekleurd
en als "beginnend" vind ik ze toch mooi gelukt.. en zal ook veel vaker in deze kalender bezig gaan
ik vind hem echt heel leuk. En raad hem aan iedereen aan!









De enige echte verjaardagskleurkalender kun je kopen via : BBNC uitgevers webshop  of  Bol.com en kost 12,95
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten