maandag 15 juni 2015

het tweede enige echte kleurboek voor senioren- BBNC uitgeverij ....!




Het volgende boek wat ik ga reviewen is het tweede enige echte kleurboek voor senioren ...Dank jullie wel BBNC uitgevers ,  dat ik ook dit boek mag reviewen...

De uitstraling van het boek vond ik direct al heel mooi.. leuke kleurtjes....











Kwa formaat is hij net zo groot als de delen de enige echte kleurboek voor volwasenen
en denk ook dat het kwa papier niet zo verschilt...Het kleurt heerlijk. Eigenlijk heb ik er  niks op aan te merken...


Het boek bevat mooie kleurplaten met wat dikkere lijnen
De platen bevatten wat grotere oppervlakten en bevatten beslist geen priegelplaten ...
ideaal voor mensen die wat minder goed zien... maar ook voor mensen die niet van priegel houden.




Zelf heb ik hier 2 platen uit gekleurd... en moet zeggen de wat grotere oppervakten bevielen mij ook wel...Terwijl ik eigenlijk best vaak priegel-platen kleur.. Maar denk ook wel dat ik vaak in dit boekje zal kleuren...

Maar denk ook  dat veel "senioren"hier veel plezier aan zullen hebben...
Je kan in dit boek met stift en kleurpotloden werken.. zonder dat het door zal drukken..

Vind het een erg leuk boek!


Ben je nieuwsschierig geworden naar dit boek? ....
hij is te bestellen bij: Bol.com
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten