donderdag 18 juni 2015

Natuurrijke mandala,s kleuren - Uitgeverij Akasha



Uitgeverij Akasha stuurde mij ook het boek Natuurrijke mandala,s kleuren van Ineke Helsdingen om te reviewen
Dank jullie wel..


Zoals de naam van het kleurboek het al zegt Gaat dit kleurboek over natuurrijke mandala,s
zelf ben ik een natuur mens en past dit boek voledig in mijn straatje...Toen ik het boek door bladerde Beviel mij het boek direct al.
Vond het ook erg leuk om er in bezig te zijn..









Het boek betsaat uit 108 pagina,s waarvan er een aantal  voorgekleurd zijn waardoor je toch wat inspiratie krijgt
Zelf trekt Ineke er graag op uit in de natuur met haar camera om alles wat leeft vast te leggen op camera .
Ze gebruikt de natuur als inspiratie En dat zie je ook terug in haar kleurplaten
Het kleurboek staat vol bloemen, schelpen, vlinders, en vogels  enz enz .. en je hebt voor urenlang kleurplezier.






De pagina,s zijn enkel gedrukt net als de overige kleurboeken wat ik tot nu toe van uitgeverij Akasha heb gereviewt.
Waardoor je dus met verschillende matrialen in dit boekje kan kleuren..Ook staan aan het begin van het boek een duidelijke uitleg
hoe je eventueel de platen over kan zetten op een tas t-shirt of een bord....







Ben je nieuwsschierig geworden naar dit boek?
Je kan Natuurrijke mandala,s kleuren bestellen bij onder andere: webshop uitgeverij Akasha
of bij: bol.com is is te koop voor  16,90


Ook is dit boek te vinden bij de kleurboekenwinkel










Facebook uitgeverij Akasha

Uitgeverij Akasha

2 opmerkingen:

  1. Ik haal ze meestal van het internet als ik wil kleuren en ook doe ik het liefst bloemen en heb veel kleurboeken in diverse formaten, maar wel leuk dat jij het ook doet. Het liefst doe ik natuur en mandala. Het werkt heel ontspannend. Bedankt voor het delen voor deze mooie blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PerfectSweetColors19 juni 2015 om 15:40

      Dank je wel Dat je mijn blog leuk vind :) .
      Ook heb ik een facebook onder de zelfde namen... misschien vind je het leuk om een paar creaties te delen met andere mensen? je bent in ieder geval welkom :) ... en dank je wel voor het leuk berichtje :)

      Verwijderen