dinsdag 16 juni 2015

Staedtler triplus fineliners- viltstift

Ook mocht ik de Staedtler triplus fineliner proberen van staedtler, Dank jullie wel!
Ik kreeg een doosje met 10 fineliners thuis gestuurd ... en was direct al verliefd op de kleurtjes.. en na een kleurplaat gekleurd te hebben ..
was ik eigenlijk al een beetje verliefd. Maar toch heb ik me er eerst wat meer in verdiept ..
De fineliners zitten in een handig bakje die je open kan klappen En die je schuin neer kan zetten wanneer je aan het kleuren bent..












Ik wist dat er 2 collega-ambassadeurs helemaal gek waren van de staedtler triplus ... en na een gesprekje
en het proberen van de staedtler was ik helemaal om.
het viel me op dat ze nauwelijks strepen tijdens het kleuren... Wat voor mij al direct een pluspunt is












na lang zoeken heb ik ze via ebay gekocht en heb me set aangevuld met de staedtler20 brilliant colours + 6 neon en de fineliners 30 stuks.
Wat kleuren deze stiften en fineliners  heerlijk zeg....
Van de fineliners is het puntje 0,3mm en werkt prima voor het fijnere werk ....En de stiften zijn 1,0 mm super voor de wat groffere werk...




Van de fineliners zijn er 36 kleuren beschikbaar en van de stiften 26 stuks
Volgens Staedtler kunnen deze fineliners en stiften wel een week zonder dop (als het niet langer is )
Ik ga dat dan niet testen maar neem aan dat zo een bedrijf geen valse beloftes maakt...
Maar mocht ik ooit een dopje voor langere tijd  kwijtraken van 1 van de stiften Dan zal ik het hier zeker gaan melden





Zoals jullie al begrijpen heb ik niets op deze stiften en finliners aan t merken en heb ik dus de voledige setten gekocht...
ik raad ze eigenlijk iedereen aan...





















info van staedtler:
*Fineliner met superfijne, in metaal gevatte punt
*Ergonomische, driekantige vorm voor ontspannen en comfortabel te schrijven
*DRY SAFE - kan dagenlang open liggen zonder uitdrogen (Test ISO 554)
*Inkt op waterbasis
*Uitwasbaar uit de meeste textielsoorten
*Opstelbare STAEDTLER box
*PP lichaam garandeert een langere levensduur
*Lijnbreedte ca. 0.3 mm























*Ergonomische, driekantige viltstift om
info staedtler viltstift:

*Stabiele, drukbestendige punt
*Geventileerde dop, conform aan ISO 11540 en BS 7272-1/2
*DRY SAFE - kan dagenlang open liggen zonder uitdrogen (Test ISO 554)
*Inkt op waterbasis
*Uitwasbaar uit de meeste textielsoorten
*Opstelbare STAEDTLER box
*PP lichaam en dop voor een lange levensduur
*Lijnbreedte ca. 1,0 mm
* 20 briljante kleuren + 6 neon


Hier kan je veel info krijgen over welke producten staedtler nog meer heeft ..
Info staedtler
ook heeft staedtler een  facebook staedtler 


staedtler producten kan je onder andere kopen bij     Bol.com    en de boekenvoordeel



Geen opmerkingen:

Een reactie posten