woensdag 24 juni 2015

Zeeman mandala kleurboek - gastreview Ramona

Hoi jacqueline

Je vroeg mij om een review te schrijven van een kleurboek waar ik op dat moment mee bezig was.
Ik was op dat moment bezig met het mandala kleurboek van de zeeman.
De uitstraling van de boeken zijn heel vrolijk en op de kaft staan enkele voorbeelden van de kleurplaten.






Ik vindt het mooie grote kleurplaten. Met grote en kleine kleurvlakken.
Dunne en dikke lijnen. En van makkelijke kleurplaten tot priegelwerk.



Het papier is niet heel erg dik maar mijn ervaring is dat het niet door drukt als je er met stiften in kleurt.
En het voordeel is dat ze enkelzijdig gedrukt zijn dus zou het doordrukken dan hoef je niet bang te zijn dat de kleurplaat aan de andere kant doordrukt
















Ik vond het heel fijn om in hierin te kleuren zowel met potloden als met stiften en gelpennen.

Dit boek  is in 5 verschillende varianten te verkrijgen . En zijn op a3 formaat en in elk kleurboek zitten 16 kleurplaten.
Het is een serie wat ik eigenlijk iedereen wel aanraad!

groetjes Ramona


Ze zijn voor 1,79 te verkrijgen.Bij de Zeeman

















1 opmerking: