dinsdag 7 juli 2015

Kleuren op nummer- Landschappen

Van  Lantaarn Publishers  mocht ik ook het kleurboek kleuren op nummer landschappen reviewen. Dank jullie wel

Toen ik het boek doorbladerde kreeg ik direct het gevoel erbij van schilderen
aangezien ik heel slecht ben in schilderen heb ik het al snel opgegeven Want dit werd dus helemaal niks (kan beslist niet verven ) En ben
ik met een nieuwe plaat begonnen tevens ook mijn enige plaat wat ik uit dit boek show , Want de ravage van het schilderen wil ik jullie besparen.



Zelf heb ik dus besloten om met stift te gaan kleuren wat best een mooi resultaat bracht ... wel zie je de cijfers nog maar ach het is een super leuk geheel geworden....
Ik ben van mening dat  je er met stift , verf en potlood in kan kleuren toen ik aan de plaat begon vond ik het 1 warboel Ik houd meer van overzicht.Maar toen ik eenmaal in het boek bezig was zag ik al snel de vormen en werd het een super leuk geheel ....het resultaat  vind ik heel mooi.  ..













De platen zijn enkel gedrukt dus ook hierbij hoef je niet bang te zijn kwa doordrukken. Waardoor ik hem geschikt vind  voor verschillende matrialen ook is het papier mooi dik om op te werken....
achter in het boek zie je de kleurplaten al af.. waardoor je toch een indruk hebt van hoe het zou moeten worden de kleuren worden aan de zijkant weergeven die je zou moeten gebruiken.


Vind het een erg leuk boek. Ben je er ook nieuwsschierig naar geworden? kijk dan snel op bol.com daar is hij te koop voor 8,99



Ben je benieuwd geworden naar de boeken die Lantaarn Publishers heeft uitgegeven neem dan eens een kijkje op hun Facebook pagina 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten