woensdag 8 juli 2015

Be Inspired - Terralannoo

Van  terralannoo kregen wij het boek Be Inspired van Eijffinger toe gestuurd, Dank jullie wel

De info wat ik op het internet kon vinden over dit boek is  :
Het behang en de stoffen van Eijffinger zijn een begrip in de wereld van interieur design.
De ontwerpers van dit al meer dan 135 jaar oude Nederlandse bedrijf selecteerden
speciaal voor jou de beste dessins: van bloemig tot geometrisch en van ornamentaal tot grafisch.
We nodigen je uit voor een persoonlijke invulling, je zult zien dat het inkleuren van de platen je rustig stemt en...
wellicht hangt het resultaat straks ingelijst bij jou aan de muur!







Toen ik het boek zag Vond ik de kaft al heel mooi uitstralen... Toen ik het boek doorbladerde vroeg ik me wel even af of dit wel iets voor mij was
Toch vond ik al vrij snel een kleurplaat die ik met neon heb gekleurd.. Erg leuk om te doen.. Al kreeg ik wel uit mijn omgeving de vraag wat doe jij nou!!!
Want ze waren tenslotte heel wat anders gewent van mij
Toen ik onder andere me kids vertelde dat je als het ware je eigen behang kon inkleuren kreeg ik al snel de reactie,s oohhhh dat wil ik ook op mijn kamer... missie geslaagd!!!









Daarna heb ik met Lyra Aquarel kleurpotloden een pagina gekleurd uit de collectie bloom ....
Toen ik de plaat zag had ik direct een ingeving van deze plaat moet ingekleurd worden met aquarell ...
Het papier vind ik heel fijn om mee te werken het is vrij dik.. en drukt niet door met stift
in eerste instantie dacht ik dat de platen me niet zouden trekken ... Maar vind het boek toch wel heel erg leuk ...
Het zijn geen kleurplaten waar je uren bij zit... Ideaal voor als je even wat snels wilt....




Het boek Be Inspired is te koop bijterralannoo.nl
en bij bol.com voor 14,95




Geen opmerkingen:

Een reactie posten