donderdag 13 augustus 2015

Oosterse Betovering - Veltman uitgevers !

Van  Veltman Uitgevers kreeg ik het boek Oosterse Betovering thuisgestuurd
Heel erg bedankt hiervoor!


Toen ik het boek doorbladerde merkte ik al direct dat het papier van mooi dik kwaliteit is ...
De kleurplaten die erin staan zijn van druk tot rustig ...Maar allemaal even mooi! Ik had er ook reuze zin in om er in te beginnen
Wat een mooi boek zeg!!
Er staan verschillende kleurplaten in van sierlijk tot strak en met witte en zwarte achtergrond...








Ik wist al vrij snel welke plaat ik zou gaan kleuren
Heb hierbij gelpennen gebruikt van de action en stiften van verschillende merken Hierbij drukte niets door..
waardoor je niet bang hoeft te zijn om een kleurplaat aan de andere kant te verpesten!
Ben van mening dat je in dit boek met verschillende matrialen kan kleuren
















De 2e plaat die ik heb gekleurd was met de derwent colorsoft en gedoezeld met geurloze terpentine

ik had mezelf de opdracht gegeven om niet de kleuren te gebruiken die ik normaal neig te pakken
en dat was best al een hele opgave ... Toch ben ik super tevree met het resultaat en heb ook aan deze
plaat veel plezier beleefd!





Vond het een super leuk boek om mee bezig te gaan
Het boek bevat 80 pagina,s aan kleurplaten  en na het inkleuren zijn de tekeningen te gebruiken als wanddecoratie, cadeaupapier of als bladwijzer.





Ben je benieuwd geworden naar het boek oosterse betovering?
hij is te bestellen bij  de Webshop Veltman uitgevers











Geen opmerkingen:

Een reactie posten