zaterdag 15 augustus 2015

Super point felt tips - Bruynzeel sakura !



Van Bruynzeel Sakura Kreeg ik een set stiften toegestuurd Dank jullie wel hiervoor

In de doos zitten erg mooie kleuren
En ging er dus ook direct mee aan de slag



De kleurplaat die ik koos was van het fijne werk tot wat groffere grote oppervlakten
wat mij direct op viel tijdens het kleuren was dat de stiften nauwlijks strepen trokken.. voor mij heel belangrijk want heb er een hekel aan dat stiften strepen trekken

De punten van de stiften zijn stevig en nauwlijks in te drukken erg handig als je er ook kinderen mee laat kleuren...

de doos bevat 19 heldere kleuren en 1 witte stift die ik erg handig vind vooral als je een keer buiten de lijntjes komt...
De witte stift is ervoor bestemd om dus fouten weg te werken maar ook om leuke werkjes in  je kleurplaat te maken ..

Wat ik wel erg jammer vind aan deze witte stift is dat als je eenmaal iets hebt gewist dat je er niet met een andere stift uit deze doos over heen kan kleuren .... Want dat vervaagt dan ook weer direct...
Dus zou je er een andere kleur in willen toevoegen dan ben je dus echt een ander merk stift hier voor nodig
Onbewerkt 

toen ik de kleurplaat had gekleurd vond ik hem maar saai... maar later voegde ik er stipjes en streepjes bij en vond het direct al een mooie uitstraling hebben ...toen ik de witte stift gebruikte was het inkt bijwijze van direct verdwenen... Heb van een ander merk ook een inktwisser en die werkt voor geen meter..
Ben dan ook echt te spreken over De bruynzeel super point .....
Knoei je wat stift in je kleding is dit ook weer uitwasbaar.....


Bewerkt 











De stiften van bruynzeel Zijn bij verschillende webshops te koop voor een klein prijsje Webshops online



Geen opmerkingen:

Een reactie posten