maandag 7 september 2015

3D Butterflies !

Zelf ben ik helemaal gek van vlinders en toen ik deze 3D kleurboek tegen kwam
was ik helemaal verkocht ....

Het is dus de bedoeling dat je een 3D effect krijgt.  wanneer je de kleurplaat af hebt
en de bijgevoegde 3D bril op zet...
Achterin het boek staat een lijstje met de kleuren die je daarvoor het beste kan gebruiken.....

helaas kan ik jullie niet het 3D effect laten zien door middel van dit blogje Dit is echt iets wat jullie zelf zullen moeten testen...
Maar kan hem wel aanraden .. al is het om de leuke platen die er in staan



De eerste plaat die ik heb gekleurd was met stift. Dit drukte dan wel wat door ...Maar dat vind ik persoonlijk geen hinder...
Omdat ik deze plaat toch echt met stift wou kleuren....
tja en dan moet je keuze,s maken he


De 2e plaat die ik heb gekleurd was met derwent coloursoft en dat heb ik weer gedoezeld met een doezelaar en geurloze terpentine...
Dat ging prima op dit papier  ...en heb er verder geen problemen mee ondervonden ....


ben erg tevreden met het resultaat


Moet eerlijk bekennen  3d kwa films etc lukt mij niet om te kijken .... mijn zicht trilt dan heel erg
waardoor ik het 3D mijd .....
Ik heb hier wel 2 kleurplaten uit gekleurd en de personen die het hebben getest of het 3D werd
waren er positief over te spreken.. Reuze handig als je groot gezin hebt genoeg testers in huis hi hi hi










Als je van vlinders houd raad ik je dit boek echt aan ... Vind de platen die er in staan super leuk...
Ben je benieuwd naar dit boek geworden? hij is te bestellen bij de kleurboekenwinkel.online of als je liever per mail besteld even de link Kleurboeken-winkel  gebruiken






Geen opmerkingen:

Een reactie posten