donderdag 10 september 2015

Creatief Kleurblok Vlinders - Edutrix !

Van Edutrix BVBA Kreeg ik het Creatief Kleurblok Vlinders thuis gestuurd om mijn mening hier over te zeggen......  Dank jullie wel

Het kleurblok bestaat uit 48 pagina,s vol met vlinders
En zoals velen van jullie inmiddels weten vind ik dat helemaal niet erg.




Het papier voelt wat glad en wat dunnetjes  aan ...Maar heeft geen hinder met het kleuren van stift....
Tuurlijk drukt het door .. Maar in dit geval maakt het niet veel uit omdat de kleurplaten enkel gedrukt zijn...





De 2e plaat die ik heb gekleurd was met kleurpotloden... Zelf vond ik dat de kleurpotloden die ik gebruikte over het papier heen gleden en weinig pigment afgaven op het papier ... Ik weet niet of dit aan de kleurpotloden lag of aan het papier.....
Misschien toch maar eens een keer een ander merk hiervoor proberen









Zelf vind ik het boekje super handig hij is niet heel groot , Je kunt de platen uitscheuren en eventueel inlijsten.. Het boekje staat voor de rest vol met vlinders en tuurlijk er zal een enkele voorbij komen die je herkend maar ben van mening dat dat in iedere boek wel voorkomt..
Vind het persoonlijk een super leuk boek .. en t is niet dat je uren bij 1 plaat zit...Vind het echt een aanrader


Het blok is te bestellen bij oa ... Kleurboeken winkel  of bij Bol.com





Samenvatting                                  

     

Laat je inspireren en ontdek je natuurlijke creativiteit met deze prachtige vlindertekeningen om in te kleuren. Dit kleurboek met 48 gedetailleerde kleurplaten is geschikt voor jong en oud. Na het inkleuren kun je de tekeningen mooi uitscheuren om op te hangen of eventueel te bewaren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten