maandag 7 september 2015

Fairies - Darcy May !




Naast vlinders ben ik ook helemaal gek van elfjes en alles wat maar met fantasie te maken heeft
Daarom kocht ik ook dit boek....
En wat staan hier mooie platen in de ene nog mooier dan de andere.
Dit is een boek waar ik nog geen minuut spijt van heb gehad
Alle platen zijn enkelzijdig gedrukt  en het papier is geschikt  voor verf , potlood, stift noem maar op
Ook kun je de kleurplaten er uit halen omdat ze een handig scheur randje hebben







1 van de platen die ik na lang zoeken heb gekleurd Was het elfje met de magnolia,s ...
Het lange zoeken had  vooral te maken met de mooie platen die in het boek staan hoor
kon namelijk maar moeilijk een keus maken..
Het elfje wat ik heb gekleurd is al weer een tijdje geleden hoor.
Hier doezelde ik voor het eerst...Dit ging prima!











Het elfje op de boomstronk Heb ik gewoon gekleurd met de bruynzeel kleurpotloden
ging prima op dit papier .....














De 3e plaat die ik heb gekleurd Was met  Decocrafts Artiste .
En stift met penseel Ik heb hier een poging bij gedaan om kleuren te mengen
maar moet durven meer risico te nemen ...
.Hum alleen haar lichaam is een beetje geindigd als een rood kreeftje ha ha ha Ja ja ook mij mislukt wel eens wat ....
De stift drukte wel door.. Maar bij dit boek zijn de platen enkelzijdig gedrukt en maakt het dus niets uit



Als je van elfjes houd raad ik dit boek echt aan ....
Ik heb er  heel veel plezier aan.
Ik heb dit boek uit het buitenland  en moest hier 2 weken op wachten
wil je dat niet? dan kun je ook online bij de kleurboekenwinkel.online waar je alles handig in de winkelwagen kan plaatsen of via de mail  Kleurboeken-winkel bestellen





Geen opmerkingen:

Een reactie posten