vrijdag 11 september 2015

Flow Kleurboek - FlowMagazine


Een tijdje terug kreeg ik van Flow magazine het Flow kleurboek thuis gestuurd
heel erg bedankt hiervoor
Begin mei heeft flow in  een kleurboek uitgebracht met kleurplaten van  Helen Dardik en Carolyn Gavin.
Het boek staat bomvol met leuke fleurige kleurplaten in verschillende categorieen waaronder
Vogels ,Bloemen ,Spreuken,Dagelijkse bezigheden ,en patronen












Zelf ben ik direct bezig gegaan met de spreuken En heb een spreuk van Gandhi ingekleurd ....
Ik heb ervoor gekozen om gelpennen en stiften  hiervoor te gebruiken En dat drukte toch wel iets door ....
De kleurplaten zijn dubbelzijdig gedrukt... Dus wil je niet dat een plaat verpest word zou het een optie kunnen zijn om
misschien de kleurplaten te kopieren.... Voor mij zelf maakte het niet uit omdat ik de plaat aan de andere zijde niet echt mooi vond






Voor de 2e plaat heb ik hulp ingeroepen van Ramona ...
Ramona is 1 van de personen die mij helpt met onze Facebookgroep
En het leek mij eens een keer leuk om 2 meningen over een boek te geven inplaats van 1 ...

Ramona aan het woord:

Jacqueline vroeg mij of ik haar wilde helpen met een review van het boek coloring is a form of happiness van flow.
Om zo de mening van meerdere personen neer te kunnen zetten.

Wat me als eerste opvalt is de omslag van het boek. Uitstraling is lekker vrolijk en een mooie stevige kaft.
De kleurplaten zelf zijn ook lekker vrolijk. Ook zitten er tekenopdrachten in, waardoor je je eigen fantasie in kwijt kunt.
Ik vond het wel moeilijk om een kleurplaat uit te zoeken omdat het ondanks de vrolijke platen niet echt mijn smaak is.
Heb uiteindelijk toch 1 kunnen kiezen.
Ik heb de plaat ingekleurd met bruynzeel potloden. Het papier is wel prettig om te kleuren.
Het papier is niet zo heel dik waarbij je de kans hebt op door drukken bij het gebruik van stiften.
De platen zijn dubbelzijdig gedrukt dus dat kan een nadeel zijn, maar hoeft natuurlijk niet.


Ramona heel erg bedankt voor je bijdrage ....


Ben JIJ benieuwd geworden naar het kleurboek van flow?... hij is te bestellen bij de  Flow webshop voor 8,95!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten