vrijdag 11 september 2015

Flower Fashion Fantasies - Creative Haven !

Even weer een leuk boek die ik al een tijdje heb,
Flower Fashion Fantasies  van Creative Haven
Owww wat ben ik toch fan van de creative haven kleurboeken....
Vind ze stuk voor stuk echt geweldig!!!
Vandaar ik jullie dit boek ook echt aan wil raden ...

Een boek waar ik nog steeds geen spijt van heb dat ik hem heb gekocht  ...
In dit boek staan 30  kleurplaten van vrouwen met een jurk van bloemen aan ...
Je kunt heerlijk je fantasie kwijt Maar je kan ze ook natuursgetrouw inkleuren,

De eerste kleurplaat die ik er toen in kleurde was met bruynzeel kleurpotloden...
Dit gaat prima .. Want heb verschillende boeken van Creative Haven en daar kleur ik nog steeds met mijn bruynzeeltjes in ..En eigenlijk heb ik geen opmerkingen over het papier ...





















De 2e plaat die ik heb gekleurd was met bruynzeel stiften... fineliners en eigenlijk alles wat ik tegen  kwam kwa stift ... De kleurplaten zijn enkel gedrukt dus voor het doordrukken  met gebruik van stiften hoef je niet bang te zijn....Alleen raad ik wel aan bij het gebruik van markers
Dat je er wel een papiertje onder legt..( Heb geen markers maar Begreep van kleurcollega,s dat die in vrijwel iedere boek doordrukken) Vandaar ik het even aankaart ...

De pagina’s hebben een perforatierand om de platen makkelijk uit het boek te halen.
Elk kleurboek bestaat uit  ong 30 enkelzijdige afbeeldingen.

Ik heb dit boek zo een jaar geleden gekocht via een buitenlandse site
en ook moest ik hier toen 2 weken op wachten wil je dat niet?


Neem dan eens een kijkje bij de nieuwe site van de kleurboekenwinkel.online of bestel nog via de mail op Kleurboeken-winkel in het mapje eigentijds
Dan heb je hem binnen enkele dagen in huis

Ook is dit boek te koop bij bol .com



Samenvatting

This gorgeous gallery presents models sporting dresses
and hats consisting of intricately entwined flowers, leaves, and vines.
These imaginative illustrations draw their inspiration from botanical drawings and Japanese,
Chinese, and Indian artworks. Pages are perforated and printed on one side only for easy removal and display.
Specially designed for experienced colorists, Flower Fashion Fantasies and other Creative Haven® coloring books
offer an escape to a world of inspiration and artistic fulfillment.

kleurboekenwinkel.online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten