woensdag 16 september 2015

MIKS® kleurkaarten-sets- Karin Huiberts



Van Karin Huiberts van MIKS kreeg ik 2 sets kaarten toegestuurd..Dank je wel Karin








Karin is zelf grafisch ontwerper en heeft deze kaarten dus zelf getekend en uitgebracht,
Extra spannend voor haar wat anderen van haar kaarten zeggen dus.

De kaarten zijn ontworpen op a5 formaat  en zijn gedrukt op dik stevig papier.
Je hebt keuze uit 12 kaarten zonder of met tekst ...



Vind ze zelf erg fleurig en de kaarten vragen er om met vrolijke kleuren ingekleurd te worden.
De eerste die ik heb gekleurd was met veel bloemen.
Deze plaat heb ik gekleurd met gelpennen  en stiften van verschillende merken... En eigenlijk werkte dat allemaal prima op dit papier....


De 2e plaat die ik heb gekleurd heb ik met mijn Derwent coloursoft gekleurd..
In combi met de doezelaar....Eigenlijk heb ik geen negatief woord over deze prachtige kaarten ...
Ik heb hier veel plezier aan gehad...En raad ze iedereen aan.



De kaarten zijn via MIKS te bestellen
en kosten 75 cent per stuk of alle 12 voor 7,50 exl verzenden!











Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen