dinsdag 29 september 2015

Zin in kleuren deel 2 -act on virtues


Van Act on Virtues ontving ik pas geleden het boek Zin in kleuren deel 2 .
Dank jullie wel hiervoor!



Als ik het boek doorblader valt me op dat het papier heel grof van structuur is ....
En dat er ontzettend mooie kleurplaten in staan van dieren.Aan de linkerkant
van de kleurpplaten staan  5 reflectievragen. Die je kunt beantwoorden...
Dit heb ik niet gedaan omdat het toch wel prive is.








Ik besluit om in dit boek aan de gang te gaan met mijn Derwent Coloursoft..
De olifant op de pagina trekt mij eigenlijk direct al om ermee bezig te gaan
Als ik begin te kleuren valt mij op dat mijn derwents hier super fijn op kleuren
op een 1 of andere manier "pakt"het papier direct de kleur op zonder dat ik druk hoef uit te oefenen
ik vind het heel fijn werken ....
de achtergrond heb ik met pastel krijtjes opgevuld werkte ook prima.
Zelf vind ik het niet uitnodigend om hier in bezig te gaan met stiften ... Maar zou je dat toch willen doen
dan hoef je je geen zorgen te maken over het doordrukken omdat er aan de andere zijde de reflectievragen staan.

Al met al een erg leuk boek..

wil je dit boek bestellen? dat kan in de webshop van  Act on Virtues voor 9,95


Productbeschrijving

In deel 2 van dit unieke kleurboek voor volwassenen vind je wederom prachtige kleurplaten van dieren met reflectievragen.
Een ideaal cadeau voor jezelf of een ander.
Kleuren is ontspannen genieten.
Je kunt er een muziekje bij opzetten en je gedachten en je fantasie de vrije loop laten.
Ook als je bijvoorbeeld door ziekte of burnout misschien wat minder energie hebt.
Je ziet de dieren onder je handen tot leven komen.

De papegaai nodigt je uit tot het tonen van al je kleuren.
De beer geeft een les in bezinning en de olifant is het toonbeeld van kracht.
Ook laten de dieren zien hoe we deugden, ondeugden en onszelf meer in balans kunnen brengen.
Kleur je, net als via deel 1 van dit boek, weer mee?
















                                                                           

Geen opmerkingen:

Een reactie posten