donderdag 1 oktober 2015

Animorphia- Kerby Rosanes!

Animorphia het zoek, teken kleurboek van het moment!!!
Jullie hebben hem vast wel al voorbij zien komen op andere site,s
Maar toch voor de mensen die hem nog niet hebben
wil ik even een korte blog schrijven!


Dit boek staat boordevol met dieren afbeeldingen .. sommige kleurplaten moet je opvullen met je eigen fantasie. maar ook moet je afbeeldingen zoeken.die verwerkt zijn in de kleurplaten.
Het boek is van goed kwaliteit het papier is helder wit en het zijn echt super mooie kleurplaten om mee bezig te gaan.



Zelf ben ik met 1 pagina aan de gang geweest gewoon met mijn bruynzeel kleurpotloden,
En dat werkte heerlijk op dit papier.
Lees van veel andere mensen dat het papier ook heel goed samen gaat met stiften..
Mocht ik dit ooit gaan testen zal ik dit laten weten op deze site.
Alhoewel ik niet weet of ik wel met stift in dit boek wil kleuren.
Zoals jullie kunnen zien heb ik zelf de Engelse versie.
Maar er zal geen verschil zijn met de Nederlandse versie behalve de taal dan ...

Ik vind dit een prachtig boek en dus echt een aanrader!!


De Nederlandse versie is gewoon te koop bij Bol.com voor 12,99





Beschrijving:

Welkom in de curieuze en fascinerende wereld van kunstenaar Kerby Rosanes,
waar vreemde wezens en voorwerpen geleidelijk overvloeien in indrukwekkende
dieren. Dit boek bevat complexe, prachtige afbeeldingen die je in kunt kleuren
en andere die je zelf nog af kunt maken. Daarnaast is het een bijzonder zoekboek
met speciale zoekopdrachten!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten