maandag 19 oktober 2015

Creatief kleurblok Steden- Edutrix BVBA

Van Edutrix BVBA mocht ik  al een aantal boeken reviewen van de reeks creatief kleurblok.
Vlinders, bloemen en mandala's. Nu mocht ik ook het creatief kleurblok steden reviewen. Heel erg bedankt hiervoor.
Toch heb ik iemand anders gevraagd om deze review te schrijven. Iemand die heel erg van verschillende steden houd,
En omdat ik weet dat ze hier met veel plezier aan zou werken heb ik dus mijn buuf Ramona tevens medebeheerster van onze Facebookgroep voor deze review gevraagd ....Dank je wel!

In dit boek staan 48 gedetailleerde kleurplaten van steden en gebouwen.
Het voordeel is dat de kleurplaten enkelvoudig gedrukt zijn, zodat het niet erg is als het doordrukt  als je er met stift in zou kleuren.
Het papier is wel vrij dun. Maar dat is verder niet hinderlijk tijdens het kleuren.



De uitstraling van het boek is vrolijk. Hij staat boordevol gebouwen en afbeeldingen van steden
Doordat er heel veel details zitten in een groot deel van de kleurplaten
vond ik het vrij moeilijk om een keuze te maken welke ik zou inkleuren voor deze review.
Maar het is me gelukt om 2 uit te zoeken en in te kleuren.
De eerste kleurplaat is ingekleurd met bruynzeel potloden en dat was wel fijn om in te kleuren.
Vond dit wel een pittige plaat maar erg leuk om in te kleuren








De tweede kleurplaat is ingekleurd met stabilo 68 stiften en dat was ook geen probleem, drukte alleen wel door.
Maar dat is verder niet hinderlijk je zou voor de zekerheid nog een papiertje achter de plaat kunnen
leggen tegen het doordrukken,
Op zich is het een heel leuk boek met veel afwisseling van gebouwen en steden..
Ik denk dat dit een echt een leuk boek is wanneer je ook van dit soort platen houd.
Ik raad hem tenminste aan!!
Groetjes Ramona


Je kan dit super leuk boek bestellen bij de kleurboeken-winkel voor 6,99
of bij bol.com

1 opmerking:

  1. Ben toch meer voor de mandala`s maar ja er komt ook zoveel uit, dus voor ieder is er wel wat op de markt. En ik weet waar ik van hou, dus voor de anderen wens ik hen succes.

    BeantwoordenVerwijderen