vrijdag 9 oktober 2015

Mijn Wonderlijke wereld Deel 2 - Masja,s Artwork !

Van Masja,s Artwork mocht ik ook het boek Mijn Wonderlijke wereld deel2  reviewen
Dank je wel  Masja..

Ik was al verrast van mijn wonderlijke wereld deel 1 die ik in het verleden al heb mogen reviewen.
Maar deel 2 verrast me nog meer ... Wat een prachtig boek is dit zeg ...



Het kleurboek bestaat uit 46 kleurplaten en bevat super leuke kleurplaten voor jong en oud! Ik krijg een beetje een seizoens ( Herfst)  gebonden idee van dit boek...Erg leuk!!!
Er staan verschillende soorten mandala,s in maar ook vind je in dit boek prachtige kleurplaten met dieren.
Het papier is van mooi kwaliteit. En is voor zowel kleurpotlood als stift te gebruiken.


Het boek heeft op de voorkant een vosje staan die mij vanaf minuut 1 al aantrok.
Dus wist ook vrijwel direct welke ik als eerst zou gaan kleuren.
Het vosje heb ik gekleurd met mijn bruynzeel kleurpotloden en hier en daar wat gel pen gebruikt. Heb veel plezier aan deze plaat gehad. Al liep hij ook over naar de volgende pagina die ik dan niet heb gekleurd.






De 2e kleurplaat die ik heb gekleurd was een soort mandala ... En die heb ik met fineliners gekleurd... ook totaal geen problemen mee ondervonden..
Wat een prachtig boek is dit weer, Hier zal ik nog heel veel plezier aan beleven.
Het leuke van dit boek is dat hij betaalbaar is hij kost maar  5,95 en je kan hem bestellen via Masja,s webshop maar ook ligt het boek in enkele supermarkten..

Masja heeft ook een Like Pagina Waar je vaak eens werk van haar voorbij ziet komen.

Ben je benieuwd naar wat ik van mijn wonderlijke wereld deel 1 vond? Klik dan hier Dit boek is nog steeds te bestellen via  Masja,s webshop
Facebook Pagina Masja



Omschrijving:

Mijn wonderlijke wereld DEEL2

Na het overweldigende succes van 'Mijn wonderlijke wereld DEEL 1' kon een tweede deel niet uitblijven.
Ontdek in DEEL2 samen met Masja de schoonheid van de herfst. Met 46 prachtige tekeningen om in te kleuren.
Van Paisley's en Mandala's tot planten, dieren en nog veel meer.
Met de harde kaft blijft dit boek extra lang mooi en door het zorgvuldig geselecteerde papier is de kans op doordrukken nihil.

Masja's kleurboek is een aanwinst voor iedere kleurfan, van jong tot oud!

Masja van den Berg studeerde af aan de Gerrit Rietveld academie en tekent en kleurt al haar hele leven.
 Onder de naam Masja's Artwork maakt zij de mooiste creaties. Laat je inspireren door Masja's tekeningen en maak er jouw unieke wereld van.

1 opmerking: