zondag 15 november 2015

100 Creaties mandala- Limited Edition

Welke mandala liefhebber heeft dit boek nog niet!
Om eerlijk te zijn denk ik iedereen inmiddels wel. Wat een prachtig boek is dit ...
Heb hem al een tijdje in huis hoor. Maar ben een trage kleurster :P ...
Kan er gerust weken over nadenken hoe ik iets ga kleuren of wil kleuren.
Dus ook bij dit boek. Niet omdat ik hem niet leuk vind hoor .. vind het echt een geweldig mooi boek.
Eigenlijk een beetje te mooi! En dus bang dat ik het zal verknallen.

In dit boek staan 100 prachtige mandala,s enkelzijdig gedrukt en de vorm van dit boek is rond!
Er staan ook veel bekende kleurplaten in hoor die onder andere in de boeken van BBNC uitgevers staan.


Maar dat maakt me helemaal niks uit. Vind het echt een super gaaf boek..
Dit boek is geschikt om met verschillende kleur benodigdheden in te kleuren.
Het papier is van mooi kwaliteit. En er staan hier super veel priegelplaten in.
Waarbij het raadzaam is om ze met fineliners in te kleuren.
Wel heb ik 1 kleurplaat gekleurd met kleurpotloden en gelpennen dit ging perfect.
Al vind ik het gebruik van fineliners of stiften toch leuker voor mandala,s. Maar dat is persoonlijke voorkeur.









Ben jij nog niet in het bezit van 100 Creaties mandala- Limited Edition? dan raad ik je hem echt aan!
hij is te koop bij Bol.com voor 14,99




Geen opmerkingen:

Een reactie posten