zondag 29 november 2015

Angels- Dover !

Even weer een boek die ik jullie aan wil raden..

Een tijdje terug kreeg ik het prachtige boek Angels cadeau
Ik had hem al heel vaak voorbij zien komen op buitenlandse site,s en had er best wel spijt van dat ik
hem niet had besteld.
Dus was ontzettend blij toen ik hem kreeg..



In dit boek staan prachtige kleurplaten van engelen.
De kleurplaten zijn wel dubbelzijdig gedrukt en heb besloten om alleen maar met kleurpotloden in dit boek te kleuren.
Eigenlijk heb ik maar 1 kleurplaat ontdekt die ik niet leuk vind. Dus ben erg blij met deze kleurboek.

Het kwaliteit van het papier vind ik persoonlijk erg fijn.Om met kleurpotloden te kleuren.

















Omdat het toch best veel tijd kost om de kleurplaat helemaal naar mijn smaak in te kleuren heb ik besloten om eerst 1 kleurplaat in te kleuren. Maar zeg met recht dat dit 1 van me lievelings boeken is.
Vandaar ik ook heb besloten om jullie toch een paar ongekleurde kleurplaten te laten zien.

Dit prachtige boek is natuurlijk hier in Nederland ook te koop bij Kleurboeken-winkel of als je liever per mail besteld kan het natuurlijk via  de Kleurboeken-winkel voor maar 6,95


Verzendkosten:
1 kleurboek                  - €2,00 verzendkosten
2 of meer kleurboeken  - gratis verzending 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten