zondag 15 november 2015

Great Flower Paintings- Kleurboeken-Winkel !

Ook mocht ik van de Kleurboeken-winkel het boek Great Flower Paintings reviewen, Heel erg
bedankt hiervoor.
Bloemen vind ik nooit erg om te kleuren, Maar als ik dit boek zie vraag ik me toch wel af of dit wel helemaal mijn ding is.
Tijdens het doorbladeren van dit boek zie ik dat het om Beroemde schilderijen gaat,Owjeee kan ik dit wel?


Kan ik dit wel nakleuren van een schilderij? Gelukkig zie ik al snel dat er voor in het boek voorbeelden staan van de schilderijen die in dit kleurboek staan.
En besluit om er in te kleuren met stabilo, aquacolor. Dit is een kleurpotlood die je dus na moet (kan) bewerken met water Dit heb ik dan ook gedaan.
Het werkte super fijn op dit papier.  En het papier bobbelde niet tijdens het drogen! ...



Ondanks mijn eerste indruk vond ik het wel heel leuk om te doen.
Dit kleurboek is dubbelzijdig gedrukt. En met stift drukt hij wel door.Maar heb al vaker vermeld in mijn blogs dat je best een kopie kan maken wanneer je hem toch met een stift in wil kleuren
zo houd je de andere kleurplaat toch intact.











Bij de kleurplaat die ik heb gekleurd heb ik wel zoveel mogelijk de kleuren aangehouden van het echte schilderij.
Maar ben van mening dat je ook gerust je eigen fantasie er op los kan laten gaan,Of ik het boek leuk vind?
Jaaa Zeker weten ... Ondanks mijn eerste reactie vind ik hem toch heel leuk. En of je nu wel of niet van kunst houd.
Het is aan jezelf hoe je het inkleurt.Dus raad hem zeker aan.
Great Flower Paintings is te vinden in de map dubbelzijdige kleurboeken en dan onder Bekende Meesters.
Natuurlijk is dit prachtige boek te bestellen bij kleurboekenwinkel.online

Info van de Kleurboeken-winkel

De dubbelzijdige kleurboeken kosten € 6,95 p/st.







Verzendkosten:

1 kleurboek                  - €2,00 verzendkosten
2 of meer kleurboeken  - gratis verzending 

Korting: 


Bij bestellingen vanaf € 50,00 ontvangt u 10 % extra korting!


Voor België hanteren wij lage verzendtarieven, informeer er naar.




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten