zondag 15 november 2015

Incredible insect designs !


Dit boek wil ik jullie niet onthouden. Heb hem zelf gekocht via een buitenlandse site.
Maar weet ook dat hij hier in Nederland inmiddels te koop is.
Toen ik het boek tegen kwam had ik direct zoiets van die wil ik!!!
Eigenlijk houd ik niet van insecten en kleine beestjes want ga der echt voor op de loop!
Toch trok mij dit boek heel erg, En bestelde hem.
Toen ik hem eindelijk na 2 weken in huis had.
Was ik direct verliefd wat een prachtige kleurplaten staan er in zeg,
Zouden de insecten er in het dagelijks leven zo uitzien was ik er veel minder bang voor ha ha ha ....

Alle kleurplaten die er in staan zijn enkelzijdig gedrukt en het papier is van mooi dik kwalitieit,ook zijn de kleurplaten uitscheurbaar,
Je kunt hier met stift maar ook kleurpotloden inkleuren. Ideaal voor verschillende kleurbenodigheden.
Maar wat dat betreft ben ik echt fan van creative haven kleurboeken.
Vind de kleurplaten die er in staan super leuk,en ideaal als je van priegel houd.

In dit boek staan verschillende insect soorten. vlinders, sprinkhanen,torren, kevers, wespen en ga zo maar door.
Die mooi "gepimpt" zijn.Vind dit boek echt een aanrader vandaar ik hem ook met jullie deel.









Zoals ik al melde heb ik dit boek in het buitenland besteld en moest hier best lang op wachten.
Wil je dit niet?
Bestel hem dan bij bij de vernieuwde website van kleurboekenwinkel.online of via de site die jullie natuurlijk al kennen  Kleurboeken-winkel Dan heb je hem binnen enkele dagen thuis. Ook hebben ze leuke kortingen...



Info van de Kleurboeken-winkel


Prijs per boek € 8,95.


Verzendkosten:
1 kleurboek                  - €2,00 verzendkosten
2 of meer kleurboeken  - gratis verzending 

Korting: 

Bij bestellingen vanaf € 50,00 ontvangt u 10 % extra korting!



Voor Belgiƫ hanteren wij lage verzendtarieven, informeer er naar.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten