vrijdag 20 november 2015

Meer dan Kleur- Special Hobbyhandig

Van Uitgeverij Scala mocht ik de speciale uitgave van HobbyHandig Meer dan kleur reviewen.
Dank jullie wel hiervoor!

Meer dan kleur is een speciale uitgave van HobbyHandig boordevol tips betreft het kleuren.
Als ik het boek thuis ontvang twijfel ik er ook geen moment aan om het Magazine door te lezen.
Wat een super leuke tips staan hier in zeg.

Wat mij opvalt aan dit tijdschrift is dat het ook echt boordevol tips staat.
En vind het niet eens hinderlijk om alles door te lezen.
1 van de tips die ik heel leuk vond is dat ze aanraden niet teveel kleuren te gaan gebruiken.
Voorheen had ik hier erg het handje van om dat wel te doen.

Ook kun je in deze magazine leuke tips vinden kwa het gebruik van markers,stiften en gelpennen.
Zelf gebruik ik wel eens gelpennen voor wat extra accenten in een kleurplaat.
Eigenlijk is dat altijd de glitter gelpen bij mij.

Er staan 23 kleurplaten in dit tijdschrift en hebben 4 thema,s Boho Chic, Geometric patterns, Illustratief en Tribal
Vind de kleurplaten heel mooi. en besluit dus ook aan de gang te gaan met mijn Derwent coloursoft, Doezelaars en Geurloze terpentine.
Vind het papier heel fijn om op te kleuren. Alleen valt mij op dat als ik begin te Doezelen dat op sommige plekken het inkt uitloopt,
waardoor je wat donkere vlekken krijgt. Toch weerhield het me niet om verder te gaan kleuren hoor.
Dit is eigenlijk ook het enige negatief puntje die ik op dit
tijdschrift heb.

De 2e plaat die ik heb gekleurd was met verschillende merken stiften,En moet bekennen, dat dit wel heel fijn kleurt.
of stiften doordrukken? No way!! nog geen stipje niks. terwijl ik bij veel papier soorten wel een lichte doordruk ontdek.
Maar dit papier is echt van super kwaliteit!! .....
Wat ik ook erg leuk vind zijn de quotes. al met al een super gaaf tijdschrift waarvan ik nu al weet zou er een deel 2 uitkomen dat ik hem ook echt haal.
Dus ben je opzoek naar een super leuk tijdschrift met leuke tips raad ik je dit Tijdschrift  zeker aan.

Hij is te koop in de Webshop voor 5,99 Maar bestel je hem online krijg je tot 21 november met met kortingscode KLEUR15 1 euro korting! En kost dit tijdschrift maar 4,99





Informatie/beschrijving HobbyHandig

Meer dan Kleur, hét magazine over kleuren voor volwassenen en méér.
In deze Meer dan Kleur special vind je onder andere drieëntwintig kleurplaten om gelijk mee aan de slag te gaan.
Meer dit tijdschrift is niet zomaar een tijdschrift met gebundelde kleurplaten! In dit prachtige blad lees je meer over inkleurtechnieken,
kleurtips en materialen. Ook zit het vol met inspirerende quotes en ideeën.
Met kleurpotlood, maar ook met markers, pennen, aquarelverf en stiften.
De 23 kleurplaten hebben vier thema’s; Boho Chic, Geometric patterns, Illustratief en Tribal.
Bestel Meer dan Kleur t/m 21 november met €1 korting en                                                                     gratis verzending, met kortingscode KLEUR15!



                                                                                       


2 opmerkingen:

  1. Dit lijkt me echt een leuk tijdschrift! Mocht ik vandaag het salaris al binnenkrijgen dan ga ik hem bestellen, ben er namelijk wel heel erg benieuwd naar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is ook echt heel leuk ... Staan veel leuke tips in :)

    BeantwoordenVerwijderen