vrijdag 6 november 2015

Mijn geheime tuin Speciale editie- Uitgeverij THOTH !

Van Uitgeverij THOTH mocht ik het boek mijn geheime tuin speciale editie (posterboek) reviewen.Dank jullie wel hiervoor!

Toen ik het boek in huis kreeg was ik ook super benieuwd wat ik hier nu van kon verwachten. Speciale editie?
Maar het werd me al snel duidelijk... De voorkant van het boek straalt al heel leuk uit ...met hier en daar wat goud
Eigenlijk zou je de voorkant zelfs in kunnen kleuren..Wat ik ook zeker weten ga doen ..


Als ik het boek doorblader zie ik dat er 20 kleurplaten in staan uit het eerste boek mijn geheime tuin..
ohhh wat ben ik blij, ik kan mijn favoriete kleurplaten weer gaan kleuren!
Ik heb voor deze review besloten om niet dezelfde platen te gaan kleuren die ik in het verleden ook al heb gekleurd.

Ben je er toch nieuwsgierig naar klik dan Hier
Het papier voelt super dik aan.. ik vind het wel iets hebben van een soort karton.
Denk ook wel dat het voor heel veel verschillende kleurbenodigdheden geschikt is.
De kleurplaten kunnen uit het boek gehaald worden en eventueel worden ingelijst ...
De kleurplaten zijn enkelzijdig gedrukt. En denk ook wel dat je er met markers in kan kleuren ..
Het papier is namelijk echt heel dik! ...

De eerste plaat die ik heb gekleurd was ook direct de eerste in het boek.
Ik heb hiervoor veel merken kleurpotlood gebruikt van normaal tot aquacolors.
En zelfs met water kan je in dit boek werken zonder dat het papier ook maar bobbelt...
Denk zelfs wel dat je hierin kan schilderen.
Ben echt super blij met het resultaat.

De 2e plaat was op verzoek van mijn dochtertje ...
Ze vroeg mij of ik haar het hart wou kleuren. Zodat ze hem op haar kamer kan hangen.
Ze heeft zelf de kleurtjes uitgekozen, Heb hiervoor stabilo 88 en de staedtler fineliners gebruikt.
Dat werkte fijn op dit papier.Geen strepen... inkt vloeide niet...
Nu maar hopen dat me dochtertje hem ook goedkeurt  ;)

Zoals jullie wel al merken heb ik niets aan te merken op dit boek.
De uitstraling, de grote .. het papier Ik ben der gewoon helemaal weg van.
En raad hem ook zeker aan wanneer je fan bent van Johanna Basford haar prachtige boeken..Eigenlijk is hij voor iedereen geschikt.
Mijn geheime tuin speciale editie is onder andere te koop bij Uitgeverij THOTH
of bij Bol.com voor 16,95

Ben jij al bekend met mijn geheime tuin en het betoverde woud En heb je al een creatie klaar?
Stuur hem dan gerust in op de Like pagina Mijn geheime tuin  of  op mijn Like pagina of de groep
Perfectsweetcolors&kleurvitality

Heb je de boeken nog niet en ben je er toch  nieuwsgierig naar geworden?
Kijk dan eens op de volgende links om te weten wat ik van de boeken Mijn geheime tuin
en Het betoverde woud vind.
Ze behoren in ieder geval op mijn lijstje van favorieten!


Beschrijving:

Voor alle fans van Johanna Basford’s geliefde kleurboeken Mijn geheime tuin en Het betoverde woud.
Deze speciale kunstenaarseditie bevat de 20 mooiste tekeningen uit Mijn geheime tuin op posterformaat, om in te kleuren
en daarna in te lijsten.
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten