zaterdag 5 december 2015

Arabic Floral Patterns !


Weer een super gaaf boek die ik jullie niet wil onthouden!

Zoals jullie wel weten bestel ik vaak boeken op buitenlandse site,s.
Dit boek heb ik al een tijdje in huis hoor.Maar is hier ook gewoon in Nederland te koop voor het bedrag van 6,95.

Wat mij vooral in boeken trekt zijn mooie patronen. of mooie priegelplaten. Naast o.a vlinders en elfjes vind ik dit dus ook heel leuk om te kleuren. Je kan in dit boek goed je fantasie er op los laten gaan ...
De uitstraling van het boek is al erg leuk.

In dit boek staan 30 dubbelzijdige kleurplaten. Het is ook raadzaam om hier gewoon kleurpotloden of Snel drogende gelpennen (action)  voor te gebruiken.Ik heb de ervaring tot nu toe dat deze gelpennen niet doordrukken.





Dit boek staat boordevol arabische bloemen patronen van wat makkelijk tot priegel..
Denk dat ik me deze winter heel erg zal vermaken in dit boek.
Ben je benieuwd geworden naar dit boek? Hij is te bestellen bij de nieuwe website van  kleurboekenwinkel.online of via de oude weg Kleurboeken-winkel voor maar 6,95

Hieronder een aantal foto,s van de platen die er onder andere in staan .... Vind dit boek echt een aanrader!










































Geen opmerkingen:

Een reactie posten