dinsdag 29 december 2015

Harry Potter - BBNC Uitgevers !

Van BBNC Uitgevers  mocht ik ook het boek Harry Potter reviewen, Dank jullie wel hiervoor.

Wat een prachtige uitstraling heeft dit boek.
Toen ik het boek doorbladerde viel mij direct al op dat het papier wat dun aanvoelde. Nu maar hopen dat dit geen hinder heeft tijdens het kleuren met stift...
De platen die in dit boek staan zijn voornamelijk personages uit de films van Harry Potter.
Om eerlijk te zijn vind ik de films van Harry Potter helemaal niks maar de wezentjes en bepaalde personages vind ik wel helemaal super..

In dit boek staan prachtige kleurplaten en achter in het boek vind je ook een paar snapshots uit de films.Zodat je een beetje een indruk hebt hoe alles er in de film uitziet.Persoonlijk vind ik dit wel heel Prettig. ook om bepaalde kleuren te kunnen bepalen tijdens het kleuren.



De eerste kleurplaat die ik heb gekleurd is de eerste pagina met de titel van het boek.
Hier heb ik eigenlijk alleen maar de gouden gelpen voor gebruikt. De gelpen drukte niet door en werkte voor de rest fijn op het papier..Eigenlijk nodigt dit boek wel uit om veel met gelpennen te werken is mijn persoonlijke mening.

De 2e kleurplaat die ik uit dit boek kleurde was Perkamentus (de tovenaar) Eigenlijk wist ik direct al hoe ik hem wou kleuren, Hiervoor heb ik mijn  bruynzeel kleurpotloden en voor de rand heb ik stift en gelpennen gebruikt.








Omdat de kleurplaten dubbel gedrukt zijn was ik toch wel heel benieuwd of de stift ook door drukte. Helaas was dit wel het geval en heb dus ook besloten om niet met stift weer te kleuren in dit boek mits er aan de andere kant een kleurplaat staat die ik toch niet leuk vind.
Toch ondanks het doordrukken van de stift vind ik het boek wel heel mooi.


Er staan heel veel filmpjes op YouTube die je inzage geven van het boek .... Ik heb er 1 toegevoegd. Dit filmpje heb ik niet gemaakt. Dus alle eer gaat naar de maakster van dit filmpje..

of ik dit boek aanraad? Jazeker! Zelfs ik die niet van de films van Harry Potter houd ben helemaal dol op dit boek. Vind dit echt een aanrader.


Ook wil ik BBNC Uitgevers Bedanken voor het uitbrengen van dit geweldige boek ..
Dit omdat wij als ambassadeurs wel eens hebben geroepen dat we ook andere boeken wensten.
Boeken met andere soorten kleurplaten dan dat jullie bekend mee zijn geworden . Hier hebben jullie duidelijk gehoor aangegeven. Dank jullie wel!!!


Dit boek heb ik eigenlijk al bij veel boekhandels zien liggen  .. Bij  o.a The Read Shop, Bruna en de Primera
ook kan je hem online vinden hoor. Bij o.a Bol.com voor 14,99














Geen opmerkingen:

Een reactie posten