donderdag 3 december 2015

Het enige echte Winter Wonderland kleurboek

Van BBNC-Uitgevers  mocht ik ook het boek het enige echte Winter wonderland kleurboek reviewen.
Dank jullie wel hiervoor!

Normaal gesproken houd ik helemaal niet van kleurboeken waar een deel al voor gekleurd is. Maar dit boek trok mij vanaf minuut 1 al aan ....

Toen ik het boek ook thuisgestuurd kreeg had ik ook geen minuut spijt .. Wat is dit een leuk boek zeg .. helemaal mijn tekenstijl... Ik besloot dan ook om met het dorpje met spelende kinderen in het sneeuw te gaan kleuren...Hierbij heb ik verschillende soorten stiften gebruikt







De tweede plaat die ik heb gekleurd was met de ijsprinses. Heb bij deze plaat veel wit gelaten. En heel veel paars met zilver glitter.. Helaas krijg ik dit effect niet goed op de foto. Maar in het echt ziet ze er heel ijzig uit!... Ik heb besloten om in dit boek gewoon met stiften te gaan kleuren en dat gaat prima en had geen last van doordrukken naar de andere pagina..







  


De reactie van mijn kinderen was. Maar mama is dit boek niet voor kinderen?
Ja denk het wel? Maar vind hem zo leuk .. dat ik hem "goedkeur" voor zowel kinderen als volwassenen! Het is echt een super leuk boek in wintersfeer.En dat voor maar 6,95
Dus zoek je nog een orgineel boek voor sint of onder de boom.Voor kind of volwassene? Dan is dit boek zeker weten een aanrader!

Dit boek is de bestellen bij  Bol.com Maar ben hem ook al tegen gekomen bij de Bruna.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten