zondag 6 december 2015

Jacqueline

Wie ben je?

Ik ben Jacqueline moeder van 4 kinderen.Woonachtig in Musselkanaal (provincie Groningen).
In Maart ben ik deze blog begonnen om kleurboeken te reviewen.

Wat is je favoriete boek?
Ik heb een aantal favoriete boeken... ben helemaal gek van boeken van  dover en Creative Haven
Mijn wonderlijke wereld deel 1,2 en 3 mijn geheime tuin. het betoverde woud, verborgen ocaan.
Maar ook de enige echte mandala kleurboeken deel 1 tot 4...en kleuren op nummer Portretten







Wat doet kleuren met je?
Kleuren haalt me even uit mijn dagelijkse sleur. Vind het heerlijk om even mijn hoofd leeg te maken tijdens het kleuren.

Wat is je lieverlings kleur en zie je dit ook terug in het kleuren?

de kleuren paars, roze, turquase, en hemels blauw. Al moet ik zeggen dat paars er echt wel uitspringt hoor.







Welke kleuren gebruik je nooit?

Heb een foei hekel aan Oranje maar toch gebruik ik hem soms wel in een kleurplaat.



Op welke kleurplaat die je hebt gekleurd ben je het meest trots?

Dat zijn verschillende.Maar als ik moet kiezen  toch wel de kleurplaat met vlinders uit het enige echte
kleurboek voor volwassenen deel 1. En de Hindoestaanse bruid uit 1 van de Action kleurboeken.En een kleurplaat van Janis Joplin uit het boek kleuren op nummer -Portretten



Ben je op dit moment ook met een creatie bezig?

Jups ben met de wolf bezig uit mijn wonderlijke wereld deel 3

Waar kleur je het liefst mee stift of kleurpotlood?

Dat is afhankelijk van wat ik kleur ik kleur mandala,s het liefst met stift
En vlinders elfjes etc etc met kleurpotloden


Heb je ook een favoriete merk?

Dat zijn eigenlijk alle merken die ik bezit ...Het is niet bepaald 1 merk die eruit springt.
De merken waar ik veel mee kleur zijn Bruynzeel, Color Peps, Lyra, Stabilo, glitter gelpennen

Kwa stift heb ik wel 2 favoriete merken en dat is Stabilo en de Staedtler .


Waar haal jij je boeken (winkel)  of kleurplaten ( site) ?

Vaak bestel ik mijn boeken bij The read Shop, Bruna, Bol.com .. en veel buitenlandse site,s



Welk boek(en) staat er nog op je verlanglijstje?

Harry Potter
Frozen- Art therapie
Disney Art therapie
het vijfde enige echte mandala kleurboek
een aantal kleurboeken kleuren op nummer
Fantasy Designs - Creative haven
Christmas Greetings- Dover
Creative Cats - Creative Haven
Tattoos
Duizend en 1 nacht

Zoals jullie zien is mijn lijstje heel lang. En er komt steeds weer wat bij.
Ach wie weet ooit ;)


Mensen die net beginnen met kleuren zitten vol vragen,wat raad jij ze aan?

Gewoon lekker beginnen en niet onzeker worden dat jij miss iets niet kan ..



Heb je zelf een blog of of of? zoja link ;)


Blog PerfectSweetColors
Facebookgroep Perfectsweetcolors&kleurvitality 
Perfectsweetcolors reviews and more
Pinterest
instagram : @PerfectSweetColors
Twitter






1 opmerking: