zaterdag 12 december 2015

Mijn Wonderlijke Wereld- Masja van den Berg !

 Naast deel 1 en 2 heeft Masja van den berg ook Mijn Wonderlijk wereld deel 3 uitgebracht.
Dank je wel Masja dat ik hem mag reviewen voor je.

Toen ik op Masja haar Facebook pagina voorbij zag komen dat er een deel 3 zou uitkomen
kon me dag niet meer stuk.. Want deel 2 lag tenslotte nog maar net in de winkel.
Ondanks dat ik met deel 2 nog bezig was was ik wel heel nieuwsgierig naar haar deel 3.
En mijn nieuwsgierigheid werd beloond wat een prachtig boek!








De voorkant van het boek straalt winters uit. En de kleurplaten die er in staan zijn weer eens geweldig ...
op 1 of andere manier kan ik maar geen genoeg krijgen van Masja haar werk. En vraag mij stiekem nu al af of er ook een deel 4 komt.
Ik besluit om met de wolf bezig te gaan toen ik deze plaat voor het eerst voorbij zag komen op Masja haar pagina was ik al helemaal verliefd
en wist direct hoe ik hem in wou kleuren. Ik heb besloten om deze kleurplaat in te kleuren met mijn Derwent Coloursoft.
En zoals ik gewent ben ging dit prima.








Ook heb ik besloten om 1 kleurplaat in te kleuren met alleen gelpennen .Dit werkte ook prima.
De kleurplaten die hier in staan zijn wat winters en ideaal voor deze tijd van het jaar.
Al zou ik me ook wel in de zomer in dit boek vermaken hoor.
Het papier is van goed kwaliteit en is voor veel kleurbenodigdheden geschikt.

Zoals jullie al merken ben ik echt een Masja fan en ben gelukkig niet de enige.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten