zaterdag 16 januari 2016

De Enige Echte Kleurstiften Voor Volwassenen- BBNC Uitgevers





Een tijdje terug kreeg ik van BBNC Uitgevers  een setje van de enige echte kleurstiften thuis gestuurd.Heel erg bedankt hiervoor.

De 24 stiften zitten in een  super handige koker Waardoor hij makkelijk mee te nemen is voor als je ergens naar onderweg bent.


Het eerste wat ik besluit om te doen is een kleuren overzicht te maken, en moet zeggen dat ik de kleuren echt super helder vind.
Ik besluit dan ook om in verschillende boeken aan de gang te gaan. De 1 heeft wat dikker papier dan de ander. En merk toch ook wel verschil tijdens het kleuren.Toch blijven de kleuren mooi helder ongeacht het papier.


In de boeken van BBNC uitgevers heb ik nauwelijks last van doordrukken. En als het wat doordrukt is het nauwelijks te zien.
Mijn mening bij stiften is dat het puur aan het papier ligt of
iets doordrukt of niet.



Ik  vind de koker een erg leuke uitstraling hebben en ziet er ook ontzettend stevig uit. Ik raad deze stiften ook zeker aan .
Dus ben je op zoek naar leuke kleurstiften voor een betaalbare prijs? Kijk dan even online bij Allesvoorkleuren.nl of loop gewoon even een boekhandel binnen. De stiften zijn voor 9,95 te koop.












 







informatie van het internet :
Kleurbenodigdheden zijn volop verkrijgbaar: alle soorten, maten, merken en kleuren die je maar kunt bedenken.
Om de keuze voor onze kleurfans makkelijk te maken, brengt BBNC nu een mooie set kleurstiften op de markt.
De 24 kleurstiften van topkwaliteit komen in alle kleuren van de regenboog - van zuurstokroze tot turkooisblauw - en hebben de minste kans op doordrukken.Ze zijn verpakt in een handige koker, die ook makkelijk meegaat in je tas. En dat voor maar € 9,95!
De stiften zijn natuurlijk ook uitermate geschikt als cadeautje, vooral in combinatie met één van de Enige echte kleurboeken voor volwassenen.                                                          









Geen opmerkingen:

Een reactie posten