zondag 24 januari 2016

de vragenlijst in ingevuld door:


Ik ben al een tijdje aan het brainstormen hoe ik de leden van onze Facebookgroep meer kan betrekken met mijn blog.toen kwam ik op het idee om een vragen uurtje te plaatsen op mijn blog.


Het idee is om iedere zondag een interview met 1 persoon online op deze blog te plaatsen.
Ik stuur hierbij een aantal vragen naar 1 van onze leden per inbox, fb of mail.
Die dan zo uitgebreid mogelijk beantwoord worden.(met foto,s van je mooiste creatie,s )
Die zou ik dan graag terug willen ontvangen op zaterdag (per mail)  zodat hij zondags online kan.


Hierbij de lijst met leden  die al geweest zijn :




Tineke Bauw- Kleurboeken-winkel
Lindsay
Kristel
Lisa
Anneke
Sandy
Jacqueline
Rinske
Henk Kist
Creabeertje Twinkle
Sandra Nieman
Jolanda Weeterings
Kleurcreaties van Kaatje 
Ingrid
Tamara
A,g Sperber
Bernice Mager
Christel Bakkers
Debby
Mariska
Emmy
Vanessa
Ramona




Lijkt het je leuk om ook een keer in de spotlights te staan?
Neem dan gerust contact op via het contact formulier links op deze pagina of  onze facebookgroep of per mail: jacquelinenorder1978.jn@gmail.com



Wat is de bedoeling van het vragen uurtje?


Klik hier voor alle reviews die zijn geschreven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten