zondag 10 januari 2016

Het vragenuurtje met A.g Sperber

Hallo mensen .
Hier mijn  zondag's verhaaltje ,

Wie ben je? 

Mijn naam is Stephana Sperber .ik ben 77jaar  tot maart 
Ik ben weduwe ,al 20 jaar .woon samen  met mijn 1 eeneiig tweeling zus,
Nu ik heb de tablet van mijn zus .van daar A.G   

Wat doet kleuren met je?

Kleuren doen veel met mij , geven me veel rust ,

Wat is je favoriete boek?
mijn favoriete boek .niet een speciale maar mijn geheime tuin het betoverde woud Van Johanna Bashford vindt ik mooi.
dierenrijk van Millie Marotta.


Wat is je lieverlings kleur en zie je dit ook terug in het kleuren? Zachte kleuren of ze moeten er in het voorwerp komen.
Kleur liever met potlood .soms met stift . 


Op welke kleurplaat die je hebt gekleurd ben je het meest trots?

favoriete werk , dieren  en vogels .landschappen . 



Welke kleuren gebruik je nooit?

Kleuren die ik weinig gebruik zijn donkere kleuren .bruin ...zwart.  Alleen als het in het voorwerp voor komt.


Waar haal jij je boeken (winkel)  of kleurplaten ( site) ? 

Boeken haal ik in de boekwinkel of bij Action .
  
Heb je ook een favoriete merk om mee te kleuren?

Bruyzeel potloden liefst zacht .kun je goed mee dun en dik doen. 


Welk boek(en) staat er nog op je verlanglijstje? 

De  Verborgen oceaan en Harry Potter .

Mensen die net beginnen met kleuren zitten vol vragen,wat raad jij ze aan?


Mensen  met vragen , als het zelf niet lukt gewoon vragen
Vragen staat vrij hë..

Heb je zelf een blog of of of? zoja link ;) 

Blog nee die heb ik niet



 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten