zondag 28 februari 2016

Het vragen uurtje met Evelien de Zwart

Wie ben je?
Evelien de Zwart
Wat is je favoriete boek? Moeilijk! Al mijn boeken (heb er inmiddels 40) hebben wat! Maar als ik dan toch 1 moet kiezen is het de 100 smile-emoticon
mandalas creaties. Heerlijk dat priegelwerk!
Wat doet kleuren met je?
Het maakt mij rustig en helpt mijn gedachten ordenen. Toen ik op mijn 16/17 een zware depressie had is mij aangeraden om te gaan kleuren en dit is mij zeer bevallen. En inmiddels ben ik 25 en doe het nogsteeds, alleen niet meer stiekem wink-emoticon
Wat is je lieverlings kleur en zie je dit ook terug in het kleuren?
Turquoise nee niet echt
Welke kleuren gebruik je nooit?
Bruin tinten gebruik ik minder vaak.
Op welke kleurplaat die je hebt gekleurd ben je het meest trots?
Een van mijn eerste Mandalas in alleen maar blauw tinten
Ben je op dit moment ook met een creatie bezig? Ja met wat simpels dit keer, heb wat minder tijd nu na de geboorte van mijn zoontje. Dus toevallig net begonnen met een kleuren op nummer van de Action.
Waar kleur je het liefst mee stift of kleurpotlood?
Stift, ik vind het wat makkelijker werken dan met potlood. Maar met potlood gaat het steeds beter. Nu ik het blenden onder de knie heb wil ik binnenkort gaan proberen te gaan doezelen. Of te werken met vaseline
Heb je ook een favoriete merk om mee te kleuren?


Stabilo en Bruynzeel. (Ooit hoop ik genoeg geld te hebben voor faber castell)
Waar haal jij je boeken (winkel) of kleurplaten ( site) ? Veel via bol.com of boekenvoordeel, action en bruna. Losse kleurplaten heb ik niet want ik heb geen
mogelijkheid tot printen (ook niet bij een bieb of vrienden etc...)
Welk boek(en) staat er nog op je verlanglijstje?
Dat is een enorme lijst.. alleen al bij bol.com heb ik er 29
Mensen die net beginnen met kleuren zitten vol vragen,wat raad jij ze aan?
Gewoon lekker doen, oefenen en proberen.




Heb je zelf een blog of of of?










Geen opmerkingen:

Een reactie posten