zondag 7 februari 2016

Het vragenuurtje met Sandra Sandraakje Nieman

Wie ben je?
Sandra Nieman, 30 lentes jong. Net 2 maanden samen wonend met de liefde. Genoeg rust inmiddels in me koppie om ook daadwerkelijk te gaan kleuren (hiervoor woonde ik samen met iemand waar ik steeds op eieren moest lopen en dus ook geen rust in me hoofd kon krijgen).

Wat is je favoriete boek? 

Ik heb er meerdere, zo vind ik Animorphia en The Menagerie wel erg leuke boeken terwijl er toch het meeste een mandala op tafel ligt.

Wat doet kleuren met je? 

Het maakt je hoofd leeg even weg uit het doolhof met gedachtes, ik kom net uit een vechtscheiding en heb bordeliner dus het is nooit echt rustig in me hoofd, ja er bestaan ook medicijnen voor maar waarom zou je dat doen als je met kleuren het zelfde kan bereiken.

Wat is je lieverlings kleur en zie je dit ook terug in het kleuren? 

Paars & blauw zijn toch we de kleuren die me voorkeur hebben. Soms ga ik aan een nieuwe plaat beginnen en dan haal ik bewust me paars en blauw eruit om eens wat meer variatie te krijgen.
Soms lukt dat heel goed en soms liggen ze dan opeens toch weer naast me kleurboek


Welke kleuren gebruik je nooit?
Ik denk dat ik bruin niet heel vaak gebruik, sowieso ben ik niet heel erg van de donkere kleuren



 op welke kleurplaat ben je het meest trots?

Ben je op dit moment ook met een creatie bezig?
Hahaha ja, heb inmiddels redelijk wat boeken verzameld waar ik allemaal halve platen in af heb gemaakt, die probeer ik toch wel eerst af te maken dat zijn er een stuk of 20







Waar kleur je het liefst mee stift of kleurpotlood?

Met zowel stift als potlood, heb eind december de koffer van faber castell met de pitt stiften gewonnen die vind ik wel erg fijn kleuren heb een doos bruynzeel potloden waar ik ook inmiddels redelijk mee overweg kan en heb een paar losse duurdere potloden aangeschaft om te kijken wat mijn voorkeur krijgt, misschien als ik lief ben dat ik voor me verjaardag de polychromos krijg of kan gaan kopen van me verjaardags geld

Heb je ook een favoriete merk om mee te kleuren?
Faber castell die staat wel heel hoog bij me omdat ik daar het meeste mee heb kunnen werken

Waar haal jij je boeken (winkel) of kleurplaten ( site) ?
Overal waar ik ze tegen kom de meeste komen bij ome Bol vandaan maar zoals een boekenvoordeel of een action kan ik ook niet uitlopen met lege handen

Welk boek(en) staat er nog op je verlanglijstje?
Heb bij ome Bol nog ongeveer 15 boeken in me verlanglijstje staan waaronder tattoos kleuren, creative haven beautyful butterfly designs coloringbook, franciens kattenkleurboek en nog 3 delen van de enige echte mandala.

Mensen die net beginnen met kleuren zitten vol vragen,wat raad jij ze aan?
Gewoon doorgaan, we zijn allemaal als leek begonnen en oefening baart echt!
Er is geen goed of fout tijdens het kleuren en die kleine of grotere foutjes die je hebt gemaakt zoals uitschieten of verkeerde kleurkeuze gewoon even weg leggen over een tijdje kom je de plaat tegen en dan vind je hem vast leuk geworden.

Heb je zelf een blog of of of? zoja link wink-emoticon
Nope, dat laat ik aan anderen over.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen