woensdag 24 februari 2016

kleurboeken Top 10

Iedere woensdag wil ik hier een kleurboeken top 10 plaatsen.
Boeken die ik aanraad of heel nieuwsgierig naar ben.
Bij de boeken plaats ik altijd een link waar te bestellen.
Dit kan van verschillende webshops zijn.

Kijken jullie mee?

Zoals jullie weten ben ik fan van Creative haven/ dover boeken. De kleurboeken-winkel
heeft hier een mooie collectie van. Ik zal de boeken plaatsen met bestelnummer


Bestel nummer: CH112 Enchanted Fairies  ..8,95
Elfjes kan ik nooit weerstaan. Heb hem dan nog niet ,maar deze komt zeker weten in mijn collectie - Enkelzijdig gedrukt





Bestel nummer: CH104 Owls             8,95
Mooi uitdagend boek ;) -enkelzijdig gedrukt





Bestel nummer CH111 Fantasy Designs     8,95
En weer is mijn nieuwsgierigheid gewekt naar dit boek ;) Heeft iemand van jullie hem al? enkelzijdig gedrukt





Bestelnummer CH96 Entangled   8,95
enkelzijdig gedrukt




Klik hier  voor de bestelformulier van de kleurboeken-winkel Kijk ondertussen ook eens tussen hun andere prachtige boeken ;)





Webshop Allesvoorkleuren.nl



Kleuren op nummers Extreme kleurpuzzels 9,99


De naam zegt het al extreme kleurpuzzels ... Heel anders dan dat je verwacht van het kleuren op nummer.

















 Het enige dikke dames op reis XXL    14,99


Een prachtig boek waar de dames je mee op reis nemen .... Het formaat? Dat mag je zelf ondervinden ;)



















Savanne -Millie Marotta           9,99



Voor wie fan is van de boeken Dierenrijk en Tropisch Paradijs is dit een super aanvulling ;)

















Mijn geheime tuin Speciale editie    16,95


Prachtig boek om met veel materialen in te kleuren Drukt niet door en is enkelzijdig gedrukt.


















Harry Potter Wonderlijke wezens   14,99



Deel 2 van Harry potter Papier kwaliteit? Super.
Staan weer prachtige platen in.


















Tangle Schatten     12,50

Een prachtig boek met met super leuke uitleg over het gebruik van kleuren ;)
















Van de laatste 6 boeken heb ik links gebruikt van Allesvoorkleuren.nl Hier staan super veel kleurboeken van verschilende uitgevers .. zo heb je vrijwel alles in 1 oogopslag...


Tot volgende week!!!! Dan komt er namelijk een nieuwe top 10 ;)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten