dinsdag 1 maart 2016

Kleuren op nummer extreme kleurpuzzels

Van BBNC Uitgevers  mocht ik het boek kleuren op nummer extreme kleurpuzzels reviewen
Dank jullie wel hiervoor.

Toen ik de nieuwe brochure zag van BBNC uitgevers wist niet echt wat ik er van moest verwachten ...
Eigenlijk niet tot het moment dat ik hem binnen had...
En wat je ik je wel kan vertellen over dit boek is dat hij zeer verassend is voor mij ..
Ik heb wel een aantal boeken met kleuren op nummer maar dit was wel een heel ander slag kleuren op nummer.
Wat een gaaf boek ... helaas kan ik jullie geen lege platen laten zien omdat de plaat heel moeilijk op de foto te krijgen is.
Wel staan er achter in het boek alle voorbeelden van de kleurplaten die je gaat kleuren.
Omdat ik graag mag zien wat ik kleur was het misschien handig geweest als de pagina,s genummerd waren.. Maar ach heb me er mee gered...

Het boek is A4 formaat en de kleurplaten zijn allemaal enkel gedrukt. Zelf vind ik het ook erg fijn dat het fijne lijnen zijn en dat je de cijfers nauwlijks ziet nadat je het hebt gekleurd..
Met stift zie je helemaal niks hoor maar puur met potlood kan je nog wel eens met het gebruik van een lichte kleur cijfers zien.

Wat ik zo super vind aan dit boek is dat er verschillende vormen gebruikt zijn  voor de platen.De ene plaat bestaat uit vierkanten de ander uit cirkels  of ruiten of driehoeken en zo heb je verschillende vormen.



Heb zelf besloten om eerst 1 te kleuren met stift dit ging prima en omdat de platen enkelzijdig
gedrukt zijn hoef ik me geen zorgen te maken voor het eventuele doordrukken.
De 2e plaat vergde iets meer inspanning en heb ik met kleurpotloden gekleurd...
Op zich wil dit prima maar niet voor mij.Ik houd het bij dit soort platen liever bij stift. Dit omdat ik vind dat de kleuren dan wat beter uitspringen.

Hieronder toon ik jullie een aantal foto,s van de vormen die je tegenkomt bij het kiezen van de kleurplaat.


Of ik dit boek aanraad? JA!!! Het is echt een aanrader..
Ik heb zelf van die momenten dat ik toch wil kleuren zonder te moeten twisten over de kleuren .. En Ja dan vind ik het op dat soort momenten  heerlijk om even bezig te zijn in dit boek.


Dit boek is te bestellen bij Bol.com voor 9,99













2 opmerkingen:

  1. Nu wil ik hem zeker!!! Thanxxx voor je mooie review

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh super is echt een aanrader Suzan ... weet zeker dat je hier veel aardigheid aan zal beleven ;) ...

    BeantwoordenVerwijderen