donderdag 17 maart 2016

Staedtler Ergo soft 157

Van Staedtler  kreeg ik onlangs een set Staedtler  Ergo soft kleurpotloden thuisgestuurd.
Dank jullie wel hiervoor..
Als ik het pakje open valt me direct de prachtige box al op..
Weer zo een handige box die je schuin kan zetten..Tijdens het kleuren.
Het was me al een tijdje opgevallen dat deze potloden door vrij bekende mensen word gebruikt.
1 ervan is Johanna Basford welbekend van de kleurboeken Mijn geheime tuin, Het betoverde woud.. en de verborgen oceaan.
Ik had dan ook echt zin om te beginnen, Want was wel heel benieuwd of ze daadwerkelijk zo goed zijn als dat word beweerd.

De box die ik heb ontvangen bestaan uit 24 prachtige  heldere kleuren.
Die ik ook voor jullie samen heb gebracht op een blanco kleurenkaart. Tijdens het kleuren merk ik al dat ze erg fijn en zacht werken.
De  kleurpotloden zijn driekantig en en vind dat zelf heel fijn om mee te werken .. En natuurlijk nog een voordeel ze rollen niet van tafel..

De eerste plaat die ik heb gekleurd was de sleutel, hier heb ik 2 kleuren bruin voor gebruikt.
In lagen kleuren ging heel goed..Ook het mengen van de kleuren ging hier heel makkelijk bij....Als afwerking heb ik hier een gouden Gelpen gebruikt.













De 2e plaat die ik heb gekleurd is een plaat uit een Action boekje het papier is wat korrelig waardoor het pigment
van de kleurpotlood mooi pakte,ook hier heb ik de kleuren met elkaar gemengd door laag over laag te kleuren...
laag over laag gekleurd 

Heb ook even een testje gemaakt om te kijken of ze ook mooi blijven wanneer je hebt gedoezeld. En ook deze test is geslaagd.
Vind het al met al erg fijne potloden waarbij je weinig druk hoeft uit te oefenen om een mooi kwaliteit te krijgen..
je kan met 1 kleurpotlood namelijk al veel verschillende tinten creëren...Wat ik best belangrijk vind ...
of ik deze kleurpotloden aanraad? Ja een volmondige ja ..
Getest met Terpentine en een doezelaar 




De Staedtler Ergo soft 157 kan je onder andere bestellen bij Bol.com voor 22,50





informatie van het internet

Ergonomisch, driekantig kleurpotlood om ontspannen en comfortabel te tekenen
Uniek anti-slip oppervlak met naamlabel
A B S - de witte beschermlaag verstevigt de potloodstift en verhoogt de breukvastheid
Zeer zachte en kleurintense potloodstift
Opstelbare STAEDTLER box
Lak op waterbasis
24 briljante kleuren
Hout afkomstig van gecertificeerde, verantwoordelijk





Wil je weten waarover ik nog meer heb geschreven?... Klik dan hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten