woensdag 9 maart 2016

Top 10 9-3

Weer een leuke top 10 bij elkaar verzameld voor deze week, hoop dat er weer een paar leukerds tussen zitten voor jullie. 



Eerst maar eens een aantal leuke boeken van de kleurboeken-winkel ik zet de bestelnummers achter het boek.




Bestelnummer: KN06 Wildlife
Een prachtig kleuren op nummer boek met wilde dieren.  8,95





Bestelnummer: CH American Beauties

Erg leuk boek echt een aanrader!





Bestelnummer: CH24 Art Nouveau Patterns
Dit lijkt me een erg leuk boek met veel afwisselende patronen.





Bestelnummer: CH56 Designer Desserts

Leuk vrolijk boek waar je bijna honger bij krijgt.





bestelnummer: DZ110 Floral Fairies
Elfjes mogen ook niet in deze reeks ontbreken.Lijkt me een super leuk boek.








Hier een aantal leuke boeken van verschillende uitgevers.





Wonderlijke Natuur  voor 15 euro
Een boek die ik sinds kort heb..
Erg leuk boek als je van natuur platen houd.
















Vogels een Mindful kleurboek  12,50

Erg leuk boek met vogels, enkelzijdig gedrukt dus voor veel kleurproducten geschikt.
Bij iedere kleurplaat staat een stukje geschreven over  de desbetreffende vogel .. zo weet je altijd welke vogel soort je kleurt.. ook geschikt voor je eigen fantasie natuurlijk.












Verborgen personen  9,99
Een boek waarvan ik niet had gedacht dat ik hem zou aanschaffen, dat puur om de voorkant. op 1 of andere manier trok hij mij niet. Toch heb ik hem gisteren aangeschaft en wat is hij super tof..
Het is kleuren op nummer.. In dit boek kom je veel bekende personen tegen zoals Michael Jackson, Charlie Chaplin, Brat Pitt

Binnenkort zal ik hier ook een review over schrijven.













Dierenwereld  12,50

Verken de beestenboel in dit kleurboek: een verzameling prachtige, gedetailleerd getekende dieren. Van een majestueuze hertenbok en een edele giraf tot een schattige kleine panda en een nieuwsgierig konijn, breng elk dier zelf tot leven door te kleuren. 







Tattoos kleuren  8,99

Of je nu een expert bent met inkt of nieuw bent in de tattoowereld, geef de rebel in jezelf de vrije hand met deze gedurfde ontwerpen.











Hoop dat er weer een paar leuke kleurboeken tussen staan voor jullie ... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten