maandag 21 maart 2016

Verborgen personen - kleuren op nummer !

Van Uitgeverij lantaarn Publishers  ontving ik het boek verborgen personen 100 kleurmysteries. Dank jullie wel!

Weer een leuk boek voor als je even geen inspiratie hebt welke kleuren je zou moeten gebruiken.
Dit is namelijk weer een super leuk boek kleuren op nummer ..Moet eerlijk bekennen toen ik hem in de winkel zag trok hij niet echt mijn aandacht ..
Weet niet waarom maar vind de voorkant vreselijk dus heb hem steeds laten liggen....
Toen ik echter op een bepaalde groep op Facebook een kleurplaat voorbij zag komen van Michael Jackson.. En ook nog eens erbij stond dat het uit dit boek kwam.. Was mijn aandacht getrokken ...

En t was net of het zo moest zijn en ik kreeg hem thuisgestuurd van de uitgever....En neem mijn woorden terug .... Wat een prachtig boek!!!
Wist dus ook direct welke plaat ik zou graag kleuren .. die van MJ ...bij deze plaat heb ik ervoor gekozen om combi potlood en stift te gebruiken,beide werkte erg fijn op dit papier.

De 2e plaat heb ik gekleurd met alleen stift. En dit ging ook prima...Als je net als ik niet van streepjes houd tijdens het kleuren.Kan je eventueel voor een 2e keer over de kleur heen gaan .. Let hierbij wel op dat de kleur die het werkelijk is dan een tint donkerder word....En zorg dat de eerste laag goed droog is.
De kwaliteit van het papier is erg goed wanneer je in 1 laag kleurt met stift ..
Maar ga je er over terwijl het nog nat is kan het voorkomen dat het wel doordrukt.



Natuurlijk bestaat het boek niet alleen uit Michael Jackson of Bob Marley ook kom je in dit boek Marilyn Monroe, Whitney Housten, Albert Einstein. Al Capone,Charly Chaplin,Grace Kelly. Will Smith etc etc etc .. En zo staan er 100 kleurplaten in dit boek van "bekende"personen dus vervelen doe ik me niet.
Soms heb ik van die dagen dat ik even niet weet wat te kleuren of welke kleuren te moeten gebruiken maar toch wil kleuren ...
Op dat soort momenten vind ik dit soort kleurplaten heerlijk.
Ja ik raad dit boek aan .... Er staan super mooie afbeeldingen in van bekende personen.
En ben er zeker van dat je hier uren plezier aan kan hebben.
Achter in het boek staan de afbeeldingen van de personen met pagina nummer dus je kan eventueel zien wat je kleurt.
Maar hier zal ik geen foto van plaatsen omdat veel mensen liever niet weten wat ze kleuren.. Ik pietje de nieuwsgierige heb natuurlijk wel gekeken...En kan jullie met recht zeggen er zit voor ieder wel wat bij.

dit prachtige boek is koop bij lokale boekhandels maar ook te vinden bij Allesvoorkleuren voor een bedrag van 9,99
Ben je benieuwd naar welke boeken uitgeverij lantaarn nog meer heeft uitgebracht neem dan een kijkje op hun Facebook pagina is echt de moeite waard! ...

Ben je benieuwd naar welke boeken ik nog meer onder de aandacht heb gebracht? Klik dan hier















2 opmerkingen:

  1. Enig idee waar je dit kleurboek nog zou kunnen krijgen? Ik heb internet al afgeschuimd maar vind niet direct iets. Kwam dit tegen op je blog door te zoeken naar kleuren op nummer. Mooie blog trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het heeft even geduurd .. Maar hierbij de link .. Ik had hem zojuist ook op de pagina geplaatst ;) Hij is weer leverbaar .. Maar via de duitse Amazon ;) https://www.amazon.de/dp/3741520810/ref=pd_luc_rh_crh_rh_sbs_01_01_t_img_lh?_encoding=UTF8&psc=1

      Verwijderen