donderdag 7 april 2016

Aquarel potloden Deli - Gastreview Debby

En dan word je zomaar gevraagd om een review te willen schrijven, slik…
Nog nooit eerder gedaan, hoe doe je dat eigenlijk..

Jacqueline, bedankt voor het vertrouwen wat je in mij hebt, ik zal mijn best doen!
Allereerst heb ik de kleuren voor jullie in beeld gebracht op een kleurenkaart. Zitten erg leuke kleuren tussen.














Ik heb, zoals heel veel met mij, kleurpotloden (Marco Raffine) uit China besteld. Dit waren de gewone kleurpotloden en dit is mij erg goed bevallen dat het naar meer smaakte, mijn hobby moet uitgebreid worden, wil meer kunnen en experimenteren met kleuren en technieken.
Dus maar eens bij onze grote vriend in het verre oosten zitten zoeken, daar kwam ik deze aquarelpotloden van Deli tegen.Deze potloden lijken kwa uiterlijk zeer veel op de Marco raffine potloden.  Voor een heel leuk prijsje {toen 72 stuks in een metalen blik voor iets meer dan €20,-}.
Met de 2 weken had ik ze binnen en dan de eerste poging wagen…

De eerste plaat die ik gedaan heb, is een plaat uit deel 1 van Mijn wonderlijk wereld van Masja. Eerst alles ingekleurd met de potloden en daarna met een kwastje nabewerken. Jammer dat je echt kleur voor kleur moet doen, kleuren lopen niet mooi in elkaar over, maar verder wel heel erg leuk om te doen. Wil nog een plaat doen, maar dan op andere manier .












De tweede plaat heb ik van pinterest. Prachtige ballerina, met spitzen aan.
Deze heb ik gekleurd door met een nattig kwastje over het potlood te gaan en dan de kleurplaat zo in te kleuren. Zelfs de benen vind ik erg mooi gelukt. De achtergrond heb ik gedaan met pastelkrijt om de plaat nog meer tot zijn recht te laten komen.







De derde plaat is ook een plaat van Pinterest, bloemen in de vorm van een gezicht. Wat een prachtige
tekening.
Deze heb ik eerst helemaal ingekleurd en daarna nabewerkt met de Brushener.
Dit geeft een erg mooi resultaat, als het gedroogd is kun je er nog met je potlood overheen om iets meer diepte aan te brengen.
Wat ben ik blij dat ik deze prachtige aquarelpotloden gekocht heb! Zoveel prachtige kleuren in een blik.


Het enige nadeel wat ik vind, is dat ze niet genummerd zijn… nu lastig zoeken soms. Zowel in boeken als op geprinte platen kun je ze prima gebruiken {niet te nat werken}. Een aanwinst voor mijn collectie! Ik raad ze zeker aan, heb ze besteld bij Aliexpress voor een mooi prijsje van 28,77


Dank je wel Debby voor je mooie gast review....

Lijkt het jou ook leuk om een gast review te schrijven over een boek of kleurproduct wat we nog niet hebben besproken.. Dan nodig ik je uit om Hier de lijst te bekijken van de geschreven reviews. Wie weet staat die van jou er nog niet tussen en wil je anderen je mening laten weten over jou boek of kleurproduct! ..
Dat mag!!! je mag mij benaderen via mail:  Jacquelinenorder1978.jn@gmail.com of  prive op Facebook  ....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten