dinsdag 5 april 2016

Tangle schatten -BBNC Uitgevers !

Een tijdje terug kreeg ik het boek Tangle schatten van BBNC Uitgevers thuisgestuurd .... Dank jullie wel ..


Toen ik dit boek zag vond ik de uitstraling al heel mooi. Iets wat me direct al zou trekken in de winkel.
Als ik het boek doorblader valt me op dat er super leuke tips instaan omtrent het kleuren.En het gebruik van kleuren.  En er zit ruimte achter in het boek om Tangle,s te oefenen.. Maar aangezien ik niet kan tekenen heb ik de ruimte opgevuld om Gems te oefenen...





Het papier van Tangle schatten voelt heel dik aan en de kleurplaten zijn enkelzijdig gedrukt.
De kleurplaten die in dit boek staan zijn veelzijdig je hebt er gebouwen in staan maar ook bloemen vlinders en andere patronen .... Door de dikte van het papier besluit ik dan ook om mijn Stabilo Aquarel te gaan gebruiken .. Dit zijn kleurpotloden die je kan bewerken met water...En moet zeggen het werkte super fijn op dit papier.









Bij de 2e plaat heb ik mijn Marco Raffine potloden gebruikt ... is een budget merk uit China maar ook prima te gebruiken bij dit Papier .Het is dan nog een W.I.P ( Work in progress) Maar zal snel het eindresultaat met jullie delen ....











Zoals ik al in het begin vertelde is er achter in dit boek ruimte om Tangle,s te oefenen, Maar hier heb ik dus Gems geoefend .Aardig gelukt toch? ...




Ook heb ik een plaat gekleurd met Markers,... Moet eerlijk bekennen ben halverwege gestopt omdat
het inkt van de markers heel erg doorliep buiten de lijnen ,,,, Ben wat dat betreft pietje precies en Was er snel flauw van dat het papier ging bloeden .Ook omdat ik juist verwachte door de dikte van het papier Dat dat wel kon .... Doordrukken doen ze natuurlijk altijd maar ach zoals ik al zei de platen zijn enkelzijdig gedrukt. Dus dat maakt niet zoveel uit ....











Ben super blij hoor met het boek ... Vind de kleurplaten echt super leuk en de tips die erin staan heb ik ook super veel aan... Als je de linker foto bekijkt is dit dus 1 van de tips die je tegen komt in het boek.. Maar echt er staan nog meer in waarvan ik zeker weet dat ook jullie hier veel aan zullen hebben...






Dit prachtige boek is te koop bij Allesvoorkleuren.nl  voor het bedrag van 12,50 ,,,














Mariska (Mariskleurt) heeft een super leuk filmpje gemaakt van de inhoud van het boek ..Kijken jullie mee?




  Wil je meer reviews lezen van boeken? klik    dan Hier en dan zie je de hele lijst  ;)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten