maandag 30 mei 2016

Mijn Wonderlijke Wereld Deel 4 !

Van Meis & Maas  kreeg ik het boek Mijn Wonderlijke wereld Deel 4 van Masja van den berg
thuisgestuurd.. Dank jullie wel hiervoor


Masja volg ik eigenlijk al sinds haar eerste boek die ze uitbracht...Tot aan deze 4e deel natuurlijk..
De afgelopen maanden was er al veel sprake van dat er een deel 4 uit zou komen van mijn wonderlijke wereld deel 4..
En wat was ik daar nieuwsgierig naar ... Masja poste geregeld iets op haar Facebook pagina
En moet bekennen wat zag dat er goed uit ....

 Toen ik het boek thuis kreeg bezorgd. Was ik al helemaal verliefd op de uitstraling van het boek wat zag dat er super fleurig en zomers uit ....



Als ik het boek doorblader valt me op dat er weer prachtige Paisley,s , dieren en mandala,s instaan ..46 kleurplaten en allemaal even mooi ....


Ik besluit om de eerste plaat met kleurpotlood te kleuren ... En zoals ik gewend ben heb ik niets aan te merken op het papier ... Dit boek is gedrukt op een prachtig kwaliteit papier ,,, Waardoor hij voor veel kleurmaterialen geschikt is

De 2e plaat heb ik gekleurd met stift ...Ook dit ging super ... Ik had geen last van doordrukken...



De 3e plaat die ik heb gekleurd was met de Derwent Inktense. Dit zijn kleurpotloden die je met water na kan bewerken ...  En ook hierbij ging alles goed ....



Zoals jullie al merken heb ik niets aan te merken op dit boek ... Vind dat er super mooie platen instaan. En ben van mening dat iedereen zich wel zal vermaken met dit boek .... Dus ja zeker weten een aanrader!!! ... 




Het is te merken dat meerdere fan van Masja zijn want in haar Webshop was dit deel al super snel uitverkocht .... Maar hij is nog wel te koop bij de Bruna, AKO, BLZ, Jumbo, Readshop, Libris, AH, en te bestellen in de boekwinkel en binnenkort bij Bol.com voor het bedrag van 5,99 


Mocht je nog niet bekend zijn met Masja haar boeken dan raad ik je aan om even in haar webshop te snuffelen voor Deel 1 ,  en Deel 3     

Lees gerust eens de reviews die ik daar over heb geschreven: 



Informatie van het internet: 

In deel 4 van Mijn wonderlijke wereld neem ik je mee naar het warme, exotische en magische India. Ontdek de flora en fauna, de sierlijke mandala’s en paisley’s en laat je inspireren door de tropische dieren 

 Met 46 prachtige tekeningen om in te kleuren is Mijn wonderlijke wereld een nieuwe uitdaging voor iedere kleurfanaat! Door het zorgvuldig geselecteerde papier is de kans op doordrukken nihil.
Masja’s kleurboeken zijn een aanwinst voor iedere kleurfan, van jong tot oud!
Masja van den Berg studeerde af aan de Gerrit Rietveld Academie en tekent en kleurt al haar hele leven. Onder de naam Masja’s Artwork maakt zij de mooiste creaties.
Laat je inspireren door Masja’s tekeningen en maak er jouw unieke wereld van.

1 opmerking: